pbns99 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg kjøpte min 92' 320i E36 brukt i 2002. På hver eneste EU kontroll etter kjøpet så har alltid høyre bærekule forran (og noen ganger venstre også) vært slitt og måtte byttes. Jeg er ingen ekspert på biler men det kan da ikke være normalt at dette skal være slitt hver gang etter bare 2 år? Bilen går maks 15.000 km i året og kjøres pent. Er det noen som vet om det er en svakhet ute og går her som jeg bør være obs på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Breie hjul? Uansett ikke så veldig uvanlig. Bruker du originaldeler? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbns99 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Bruker 225/45 R17 på sommerstid, det er vel ikke noe spesielt bredt regner jeg med utenom vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg