Torgeirs Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Er det noen som har noen erfaringer med JBL GTO 1204BP-D? ER den verdt pengene? Eventuelt sammenlign den med ein kasse med 2 stk Resonant Engineering SE12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 ingen som har prøvd jbl kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 re audio subbene er mye bedre enn den jbl kassa der. for meg blir dette som og sammenligne lada og bmw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 re audio subbene er mye bedre enn den jbl kassa der. for meg blir dette som og sammenligne lada og bmw.. jeg synes da at lada er bedre enn bmw:boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 jeg synes da at lada er bedre enn bmw:boxers jaja. folk er forskjellige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 re audio subbene er mye bedre enn den jbl kassa der. for meg blir dette som og sammenligne lada og bmw.. Har du prøvd begge? Hva er det som er så mye bedre med RE elementa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Uten å ta for mye stilling i debatten her; Fullt mulig å få en BMW til å "kjøre dårligere" enn en Lada, eller en Lada til å "kjøre bedre" enn en BMW. ;) Altså; to sub'ber i feil kasse vil spille dårligere enn det meste i en riktig kasse... skal man sammenligne bør det kanskje gjøres på likefot? De som anbefaler SE12 bør kanskje redegjøre for hva slags kasse de har hørt disse i? JBL'en er en båndpass-kasse, og spiller nok på en helt annen måte enn SE12 i f.eks. en lukket kasse. Har en anelse om at det blir et valg mellom lydkvalitet og lydtrykk... og da er ikke det ene av disse noe bedre enn det andre i seg selv, det spørs rett og slett hva man er ute etter. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 ingen som har prøvd jbl kassa? spiller tipptopp hos meg hvertfall :) spiller bedre enn rockford sine 12", stage2 i samme type kasse.. kassa ser ikke så dum ut heller egentlig. alt er relativt men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Har du prøvd begge?Hva er det som er så mye bedre med RE elementa? har hørt begge ja. spiller mye penere og høyere re subbene. men det spørs jo helt på hvordan kasse du lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg