Gå til innhold

hva slags kommentarer har dere fått hos onkel blå?

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

Har ikke blitt stoppa selv enda(bank i bordet).

Men i forrige uke ble kompissen in med en cab uten skilt foran stoppet..

"Hmm, jeg ser du ikke har skilt foran..?"

"jepp, jeg mista infestninga like oppi her, skal hjem og ordne nå.."

"Jaha ja.. du får ta på deg sikkerhetselen så du ikke blåser ut"

XD

-Caddy mk1

-Audi s2(ABY) 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Har du det travelt"?

Ja.. Endte opp med advarsel. Det som hadde skjedd at jeg gassa på i en gammal dritar av en 740gl i 1 gir ut av en slakk sving, fullastet med folk, spøla ikke eller noe, men politiet sto lengre oppe i sivil og var sikkert redde for å bli sugd inn i bilen, en GL b230a trenger endel luft den å:P

"Ja, hva gjorde du der oppe?"

Jeg glapp klutsjen sa jeg.. Sannheten er at jeg hadde en meeeget feit sleng med M535'en ut av en rundkjøring, flere gode kontra med sikkert blå røyk og det som er. Fikk kun en advarsel, men måtte blåse osv. (Dette var på natta for 1 måndte siden ca).

Ellers gått sånn ca bra.. Vært stoppet for annet smått og men.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei stoppet av ei politi tispe en gang nå for ikke så lenge siden. sån aspirant som skulle være smart type. kjører en audi a4 stv koks grå å helt orginal. hadde hatt bilen 3 dager å gamle eier hadde ikke levert inn om reg papiret så bilen sto fortsatt på henne. dette sa politi dama. førekort og vognkort, hun fikk begge deler.

er det din bil? ja.

den står ikke på deg! nei jeg kjøpte den for tre dager siden å gamle eier har ikke levert omreg ennå.

ok skal bare sjekke om den ikke er stjært.

kommer tilbake alt virket greit så så hun dekkene bak i bilen.

å spør hvor har du fått de fra? de fulgte med bilen svarte jeg.

kan du være så vennlig å gå ut av bilen? da svarte jeg nei hvorfor skal jeg det?

hun sier jo fordi jeg ber deg om det. da kom en betjent bort å husjer hennen vekk å sier alt er ok å at hun kommer tilbake for å avslutte hvis det er greit. joa var greit det. å komentaren jeg da får fra henne er. du trenger ikke prøve å være smart vet at sånne som deg som kjører slike biler ikke altid har rent mel i posen. (hun jobbe ikke som politi i dag å må ta skolen på nytt)

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har du bil eller flysertfikat? Hvorpå dem bare lo da jeg sa at du bare trengte billappen for å kjøre i 90. (K9 kom i motsatt felt mens jeg kom i hundreoghelvette i 70 sone)

- Hei, vi kommer fra UP, eee, du skjønner sikkert hva dette går up på.

-Eeee, ja, jeg har en liten formaning

-Ja, vi har målt deg til 98 i 60 sonen.

Shit :P

Og av alt det jeg har funnet på, og alle bilene jeg har kjørt, så klarer jeg å miste lappen for hastighet. I en 316!

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh.Jeeez!

Skal jeg formidle alle møtene med snuten til dere, så tror jeg det vil gå varmgang i tastaturet mitt.

Har nesten 30K i fartsbøter(+annet snusk) siden 2006 og har mistet lappen....skal vi se X-antall ganger siden 2006.

Fått hørt at jeg funker som en magnet på politifolk.

Får dem stadig på døra, eller blir dradd ut av bilen og klint ned på bagasjelokket med peppersprayboksen midt i trynet.

Sikkert blitt stoppa et par hundre ganger.

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article801272.ece

De hadde mye rart å si om meg etter dette.:worshipbm:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte et stykke på bakhjulet med sykkelen..rosen i Drammen, da plutselig jeg skimter blålys i speilet. Svarte, setter sykkelen ned på begge hjul å kjører inn til siden. Da kommer det en gammel bestefar av en politimann ut av bilen, han halter seg bort til meg, kikker litt dumt på meg å uttaler. "Huff, hvorfor gjør'u detta her a??" he he, måtte nesten begynne å le. Men det hele endte med en advarsel...Flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at samtlige politifolk jeg møter på lyser meg i tryne og spør om jeg røyker hasj eller går på andre stoff. dette er når jeg er klin edru og ikke rører stoff.

Bare fordi jeg har naturlig store pupiller :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at samtlige politifolk jeg møter på lyser meg i tryne og spør om jeg røyker hasj eller går på andre stoff. dette er når jeg er klin edru og ikke rører stoff.

Samma skjer med meg..... sist helg blant annet......DU HAR RØYKA !!! var det første han sa til meg....hehe

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, slår ikke en kompis av meg som ble stoppet for å kjøre fem meter med åpen dør. De stod midt på svarte natta i lyset fra tusenmetringene på politibilen og spurte han hvorfor han hadde så små pupuller.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider