Gå til innhold

hva slags kommentarer har dere fått hos onkel blå?

Ranger emnet

Gunnar KRC

Anbefalte innlegg

blei stoppa etter et lite gassutbrudd i 50 sona. blir vinka pent inn og onkel blå sier: "heisann, ja, skal vi se hvor mye du klarte å presse den opp i da?"

så etter sånn 30 sekunder så får jeg høre: " 68 ja, det va'kke dårlig"

UPs læringssenter ligger ikke så langt unna her jeg bor, og er ikke uvanlig å bli stoppa av noen ferskinger.

Blei stoppa en gang ved solum vektstasjon mellom larvik og porsgrunn, kjører alltid sakte der siden jeg vet det er kontroll der opp til 5 ganger i uka. men denne gangen var det bare rutinekontroll og kjerringa som stopper meg er sånn halv frekk fra første stund og lurer på om jeg har vært i kontakt med politiet før. ærlig som jeg er svarer jeg at jeg fikk en fartsbot for 2 år siden, men har lært siden den gang. så sier kjerringa at man ikke må kjøre som en idiot i trafikken. sånn grisekjøring vil de ikke ha noe av. Kjefte som om jeg skulle hatt drept et menneske, mens jeg satt der som et levendes spørsmålstegn og lurte på hva faen jeg har gjort for noe galt nå?

Har blitt stoppa da jeg og en kompis tok ut penger av en minibank ved 4 tida på natta på en hverdag. de lurte på hva vi hadde gjort, hva vi skulle og om vi ikke hadde jobb eller skole å gå på. da svarte jeg pent: var og tok ut penger i minibanken, var ferdig på jobb for ca 2 timer siden, begynner ikke på skolen før klokka 12 imorra..

så tok han å lyste dritten ut av oss med maglite'n sin og tok med førerkort og vognkort i bilen sin i 10minutter før han ba oss om å kjøre hjem og legge oss.

Vinneren av usakligheter var da jeg og en kompis blei stoppa av sivilen klokka halv 4 på natta, på en hverdag, når vi var ute og tok en laaang joggetur. sivilen svinga inn på en vei foran oss, kjørte ned vinduet og sa:

-hva driver der med så seint på natta da?

-ehh, ute og jogger?!?

-har dere ei dårlig seng eller?

-nei, men er litt mer behagelig når det ikke er så varmt

-ja, men se å kom dere hjem, dere har ikke noe å gjøre ute så seint på natta...

blitt stoppa haugevis av ganger til, men ofte så er det bare hei, førerkort+vognkort, kjør som folk, hadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for noen år siden hadde jeg en bil med altfor stor stereo. hadde fått milloner av klager fra politi og naboer,

så var det en gang jeg sto utafor ett fest lokale å spilte

rage against the machinesangen "killing in the name" http://www.ratm.net/lyrics/kil.html

satt der med takluka oppe å spilte opp høyt. plutselig kommer en politibil bak meg å stopper der.En politimann kommer bortover, så jeg skrur ned musikken. Han banker på ruta å sier " hvorfor skrudde du ned? jeg ville jo høre sangen, den var jo sykt bra" så ble det en del snakking om bandet. og det hele endte opp med at han fikk plata hos meg (brent plate som var lastet ned på napster for de som husker det)

det hører til historien at neste gang jeg så den politibilen ble det spilt rage against machine for full musikk :D

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

napster ja, nedlasta darude - sandstorm der. hehe.

En dag så kjørte jeg litt for fort, politiet kom i motgående, så fort jeg så bilen så tråkka jeg på bremsen, men kjørte allikevel fort forbi. Politi bilen snudde, på med lysa, og jeg stoppet. Stoppet ca 5 sekunder etter at dem snudde bilen. Og etter at han har fått vognkort og førerkort, spurte han hvor fort jeg kjørte, jeg sa 60-65 km/t, noe rundt der, fulgte ikke med på speedometeret. Han glodde dumt på meg, så ned i vognkortet igjen og sa hold kjeft så skal dette gå bra...

Ble litt fortumla etter han sa det. O.o

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg kjenner faren din, ha en hyggelig tur hjem..."

:deng

Den har jeg fått MANGE ganger jeg å xD de stopper meg og sier:

Snut: "Hei, du kjørte litt vel fort nå?"

Meg: "Hei. Jeg nei, ALDRI :D"

Snut: "Okeida, skal gå for denne gangen, men husk jeg kjenner far din, ha en fortyllende tur hjem da, Ole."

Meg: "Det er greit. Hadebra snut'n"

Da kjørte jeg 320'n til en kompis av meg. (den har ca 300 hk) og når jeg kjører så burner jeg litt og setter på nødblinken og kjører fort som faen derfra xD hehe..

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mange gode og ikke så gode treff med onkel blå.

har en historie jeg var på fest lördag ble tatt inn av polisen (husker ikke dette selv kl 00.30)

uka före ble en kamerat av meg tatt for fyllekjöring med min bil snuten hadde nökklene til den da når jeg slapp ut sondag kl 1200 fikk nökklene av dem.

kjöpte meg en polse så gikk jeg ned til bilen dodge dart74 mod. satte meg inn startet den opp satte på eddie Meduza (togstasjonen sarpsborg) kjörte mot särpebrua plutselig dukket onkel opp bak jeg stoppet ikke (pröveskilt en uke gammle) fikk rödt lys i lyskrysset stoppet for det litt fort snuten regnet sikkert ikke med det kjörte rett i räva på bilen min tok hele fronten på bilen demmes ikke en ripe i min (amrikansk)

ble grönt kjörte videre et stykke med onkel bak kjörte i fratgrensa ca 4km så kom dem forbi bremset meg ned hoppet ut av bilen la meg i jern midt i veien lå der en god stund.

så inn på stasjonen blåste 1.55 i promille 14timer etter at jeg sluttet og drikke.

kom i avhör etter ei stund og han lo da han spurte hvorfor jeg stoppet så polisbilen kjörte i meg jeg svarte stoppet jo for rödt lys.. hehe

har en annen gang da jeg og kamerat av meg ble stoppet i byen så sa han ene snuten. det er jo kameratene dine detta til han andre (kjenner oss) fikk 2lapper i bot ikke avhör hadde ikke lappen

en til var når jeg kjörtemoped uten lapp skilt hjelm og med trim.

stoppet onkel blå bak meg og han sa SITERER: hva skjer med deg nå hvis du blir stoppet av polisen? JEG svarte for mere utsettelse og bot. HAN: riktig det e.... jeg syns du bör sette mopeden hos en kamerat av deg her og ta bussen hjem. (kjenner han og dattra) hehe han kjörte i uniform

har flere på lager hehe

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en gang når vi var på fest så etter at festet var over gikk jeg og noen kamerater avgårde skulle slappe av på trappa til kiwi sovnet ble vekket av onkel blå du for bli med her sa dem satt i cella vekket dagen etter .. bil med opp skriv under her. han sa at jeg var på feil sted til feil tid hade bra.

hadde vist värt noe härverk rett bortenfor der jeg hadde sovnet..

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg fått MANGE ganger jeg å xD de stopper meg og sier:

Snut: "Hei, du kjørte litt vel fort nå?"

Meg: "Hei. Jeg nei, ALDRI :D"

Snut: "Okeida, skal gå for denne gangen, men husk jeg kjenner far din, ha en fortyllende tur hjem da, Ole."

Meg: "Det er greit. Hadebra snut'n"

Da kjørte jeg 320'n til en kompis av meg. (den har ca 300 hk) og når jeg kjører så burner jeg litt og setter på nødblinken og kjører fort som faen derfra xD hehe..

Kan ikke være mye 2 liter i den 3 serien der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sakt at politiet ikke eier humor

Sakset fra et annet forum

These 16 Police Comments were taken off actual police car videos around the USA

--------------------------------------------------------------------------------

16 "You know, stop lights don't come any redder than the one you just went through."

15 "Relax, the handcuffs are tight because they're new. They'll stretch after you wear them a while."

14 "If you take your hands off the car, I'll make your birth certificate a worthless document."

13 "If you try to run, you'll only go to jail tired."

12 "Can you run faster than 1200 feet per second? Because that's the speed of the bullet that'll be chasing you."

11 "You don't know how fast you were going? I guess that means I can write anything I want to on the ticket, huh?"

10 "Yes, sir, you can talk to the shift supervisor, but I don't think it will help. Oh, did I mention that I'm the shift supervisor?"

9 "Warning? You want a warning? O.K., I'm warning you not to speed again or I'll give you another ticket."

8 "The answer to this last question will determine whether you are drunk or not. Was Mickey Mouse a cat or a dog?"

7 "Fair? You want me to be fair? Listen, fair is a place where you go to ride on rides, eat cotton candy and corn dogs and step in monkey poop."

6 "Yeah, we have a quota. Two more tickets and my wife gets a toaster oven."

5 "In God we trust, all others we run through NCIC."

4 "How big were those 'two beers' you say you had?"

3 "No sir, we don't have quotas anymore. We used to, but now we're allowed to write as many tickets as we want."

2 "I'm glad to hear that the Chief (of Police) is a personal friend of yours. At least you know someone who can post your bail."

AND THE WINNER IS........

1 "You didn't think we gave "pretty women" tickets? You're right maam, we don't. Sign right here."

Lenke til kommentar
Del på andre sider