Gå til innhold

Hvor går ledningene?

Ranger emnet

Minge

Anbefalte innlegg

Jeg har en Chevrolet Starcraft g30 1993 model, åsså skal jeg sette inn denne spilleren: http://www.sonicelectronix.com/item_9835_Dual+XDVD8183.html#

og når jeg kjøpte bilen satt det ikke no radio/cd/kasett spiller i den, så det jeg lurer på er, hvor går di forsjelige ledningene å hvordan kobler jeg til denne spillere, for ser ikke ut som det er no ISO kontakt der.

*Just because I don't care doesn't mean I don't understand*

*If something's hard to do, then it's not worth doing*

*I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISO i en gammel Chevy kan du glemme, om ikke forrige eier har gjort den jobben. Har du en kontakt liggende et eller annet sted inni radiorommet som kan passe inn i denne overgangen?

BHA1858.jpg

Hvis ikke, kjøp HUN-ISO kontakter og legg opp Konstant-Pluss, Tennings-Pluss, Minus samt høyttalerkablene og du er igang... komplett koblingsskjema fulgte med spilleren antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakpå den spilleren er det en ledning som du skal koble til håndbrekken slik at du ikke skal kunne ha film på mens du kjører, men et trisk er å jorde denne ledningen i karossen så er det på stell :)

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter litt tenking vil jeg heller ha denne http://www.sonicelectronix.com/item_9031_Panasonic+CQ-VD7005U.html

fordi den er har bedre kvaligtet fant jeg ut

*Just because I don't care doesn't mean I don't understand*

*If something's hard to do, then it's not worth doing*

*I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kan ha bedre kvalitet i det meste, men hva med sonefri DVD-avspilling? Kjedelig om spilleren er låst til Sone 1... og radioen vil fungere på noen stasjoner (de med oddetall til slutt, 103,9) og ikke på andre (med partall; 103,4)...

Hvor mye hadde du tenkt å bruke på ny spiller? Er da fullt mulig å finne noe her hjemme i en grei prisklasse og som fungerer 100% i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider