RobinDrift Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 så denne sierran på nettet men syntes det var utrolig billig for en bil som er gjort så mye med... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1904252#bilder Kan vel ikke være for mange av de der... 45k er litt muffins Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Billig?? Synes det var en drøy pris jeg... Er jo endel å gjøre på bilen, og den er sikkert ikke godkjent med turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hmm ja kanskje mye mulig det ja tenkte ikke på det Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Var jo ikke akkurat så veldig mye å gjøre med bilen da, syns ikke det var så ille pris jeg egentlig. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Prisen er fin den, men feil utgangspunkt i mine øyne. Ikke godtkjent, men skru ned trykket så er det sikkert muligheter med riktig understell Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 litt kul da er ikke mange sierrane jeg har sett med twin turbo :D Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Billig?? Synes det var en drøy pris jeg... Er jo endel å gjøre på bilen, og den er sikkert ikke godkjent med turbo. riktig det man får ikke godkjent sierra med turbo med mindre der er cossi, så er umulig å få godkjent den med motoren som står i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 grei banebil da men er sikkert godt herja med siden dekka er slitt ut, og det er ikke noe overaskende med prisen får ikke noe mere for en "vanelig sierra" (ikke cossi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 riktig det man får ikke godkjent sierra med turbo med mindre der er cossi, så er umulig å få godkjent den med motoren som står i. Feil. Fullt mulig å godkjenne disse byggene Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Feil. Fullt mulig å godkjenne disse byggene Ja håper da det. Har hvertfall planer om å godkjenne min når den blir ferdig en vårdag til høsten. Vet da om flere som har godkjent dem så hvis ikke det har blitt nye regler iløpet av det siste 1,5 året er det fult mulig. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Feil. Fullt mulig å godkjenne disse byggene ok, hvor gjør du det da? jeg kan også få eu godkjent en turbo sierra men det er fordi jeg kjenner folk på verksteder, Og jeg var på ford, for to uker siden, og spurt om det var mulig å få detta godkjent men det var ikke mulig med mindre det var cosworth, håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 ok, hvor gjør du det da? jeg kan også få eu godkjent en turbo sierra men det er fordi jeg kjenner folk på verksteder,Og jeg var på ford, for to uker siden, og spurt om det var mulig å få detta godkjent men det var ikke mulig med mindre det var cosworth, håper på svar Gi deg med flåsinga nå. Er flere godkjente is-turboer, og hvertfall en v6 twin turbo som er godkjent hos biltilsynet. Altså i vognkortet. Ford gir ikke ut, eller godkjenner noe ombygging av biler lenger, men med riktig dokumentasjon for effekt, bremser og egenvekter er det null problem å godkjenne EDIT: Før det blir en evig diskusjon; NEI man får ikke godkjent bilen med 7000hk og femtenhundreogåttitusen newtonmeter :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Jeg fikk beskjed om at det var ikke noe problem å godkjenne min V6 TT med 230 hk sålenge jeg hadde cossi bremser på bilen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 "Alt er mlig, men noen ting tar bare litt lenger tid" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Gi deg med flåsinga nå. Er flere godkjente is-turboer, og hvertfall en v6 twin turbo som er godkjent hos biltilsynet. Altså i vognkortet. Ford gir ikke ut, eller godkjenner noe ombygging av biler lenger, men med riktig dokumentasjon for effekt, bremser og egenvekter er det null problem å godkjenne EDIT: Før det blir en evig diskusjon; NEI man får ikke godkjent bilen med 7000hk og femtenhundreogåttitusen newtonmeter :) ok jeg gir meg på den,;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg