Gå til innhold

Rå sierra til salgs

RobinDrift

Anbefalte innlegg

så denne sierran på nettet men syntes det var utrolig billig for en bil som er gjort så mye med...

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1904252#bilder

Kan vel ikke være for mange av de der...

45k er litt muffins

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Fullt mulig å godkjenne disse byggene

Ja håper da det. Har hvertfall planer om å godkjenne min når den blir ferdig en vårdag til høsten.

Vet da om flere som har godkjent dem så hvis ikke det har blitt nye regler iløpet av det siste 1,5 året er det fult mulig.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Fullt mulig å godkjenne disse byggene

ok, hvor gjør du det da? jeg kan også få eu godkjent en turbo sierra men det er fordi jeg kjenner folk på verksteder,

Og jeg var på ford, for to uker siden, og spurt om det var mulig å få detta godkjent men det var ikke mulig med mindre det var cosworth,

håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, hvor gjør du det da? jeg kan også få eu godkjent en turbo sierra men det er fordi jeg kjenner folk på verksteder,

Og jeg var på ford, for to uker siden, og spurt om det var mulig å få detta godkjent men det var ikke mulig med mindre det var cosworth,

håper på svar

Gi deg med flåsinga nå. Er flere godkjente is-turboer, og hvertfall en v6 twin turbo som er godkjent hos biltilsynet. Altså i vognkortet.

Ford gir ikke ut, eller godkjenner noe ombygging av biler lenger, men med riktig dokumentasjon for effekt, bremser og egenvekter er det null problem å godkjenne

EDIT: Før det blir en evig diskusjon; NEI man får ikke godkjent bilen med 7000hk og femtenhundreogåttitusen newtonmeter :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg med flåsinga nå. Er flere godkjente is-turboer, og hvertfall en v6 twin turbo som er godkjent hos biltilsynet. Altså i vognkortet.

Ford gir ikke ut, eller godkjenner noe ombygging av biler lenger, men med riktig dokumentasjon for effekt, bremser og egenvekter er det null problem å godkjenne

EDIT: Før det blir en evig diskusjon; NEI man får ikke godkjent bilen med 7000hk og femtenhundreogåttitusen newtonmeter :)

ok jeg gir meg på den,;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider