Dagerik Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har komt et stort problem på motoren min nå, tror jeg.. Fylte på kjølevekse i går, og når jeg startet den opp igjen i dag, er all kjølevesken borte(fra tanken) Grunnen til at jeg måtte fylle på, var att ene kjølerøret som går inn i motoren håppet av når jeg kjørte på en homp, og kan det bare være att jeg må fylle på enda mere? Frykter muligens att toppen har gått, med tanke på att motoren nesten ble overopphetet i denne hendelsen. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har du vann i oljen eller/og går ujevnt på tomgang, så er toppakningen røket (men da koker den og har et veldig trykk i kjølevæsken med en gang du starter motoren). Det kan også være at du nå hadde mye luft i kjølesystemet (det må alltid luftes i et lukket kjølesystem). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagerik Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Var heldigvis ikke toppakning som var røket, men var en ledning(aka slange:P) som hadde hoppet av, så kjølevesken rann berre rett igjennom. Men nå er det luftet(Tror jeg, var en kompis som ordnet) Takker for svaret=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg