Gå til innhold

Ålgård R33 GTR...

Ranger emnet

AXi0N

Anbefalte innlegg

Heisann

her om dagen lastet jeg ned denne filmen.. så kommer dette opp i avisen:) håper eier for oppklaring i denne saken..

Unnødvendig å filme speedo da. ting som gir beviser skal ikke filmes...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202483

les

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Heisann

her om dagen lastet jeg ned denne filmen.. så kommer dette opp i avisen:) håper eier for oppklaring i denne saken..

Unnødvendig å filme speedo da. ting som gir beviser skal ikke filmes...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202483

les

Bor 3 min fra plassen der det "skjedde" og hvis han har kommet opp i den farten, ja , da har han en rask bil for og si det sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Bor 3 min fra plassen der det "skjedde" og hvis han har kommet opp i den farten, ja , da har han en rask bil for og si det sånn!!

Qee.. han HAR en rask bil..hehe:) men skjønner hva du mener..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Qee.. han HAR en rask bil..hehe:) men skjønner hva du mener..

:)

litt av filmen er her http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=503508&p_artikkel_id=&mswmext=.asx

NAF skuffet over rånernes fartslek

Norges Automobil-Forbund, NAF, er skuffet over rånebilsjåførene som har lagt ut video på internett der de viser en bil som kjører altfor fort i en 50-sone på Forus.

På videoen som ble lagt ut i går, viste speedometeret i bilen 160 engelske miles, noe som utgjør en fart på 265 kilometer i timen.

Vil ikke stå fram

Bilen på videoen var en Nissan Skyline, men eieren vil ikke stå fram etter råkjøringen. Han er selvstendig næringsdrivende, og selger ekstrautstyr til biler.

Han er også medlem av Ålgård gatebilklubb som la ut bildene av råkjøringen på nettsidene sine. Nettstedet er nå stengt.

Ny samlingsplass

NAF har jobbet hardt med å finne en ny samlingsplass for rånerne. I går var det treff ved Trallfa på Forus, der blant andre Karl Raustein fra NAF var med. Han er skuffet over villmannskjøringen.

- Det er synd at noen få ødelegger for alle de andre som ønsker at dette miljøet skal opptre lovlydig, sier Raustein.

Artikkel @ NRK Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår