Gå til innhold

overgangs kabel..

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

har skaffa meg en mini disk spiller, pioneer.

Og ledninga såg som den passa rett i Clarion spillaren min, men passa ikkje, fins det en overgang nokken plass? lurte litt på og finne en Clarion kabel og klippe og lime litt. men blir vell dårlig lyd kvalitet da.. :/

så faren er ett eg må kjøpe meg en pioneer spiller, men lika spillern eg har, har ikkje lyst og bytte den ut.. :P:volvsmile

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt deg spiller uten ledningssettet som skal følge med? Du får sikkert kjøpt ledningssett som passer til spilleren, men det koster sikkert nokre hundrelapper.Hadde noken tilbudt meg ein spiller uten ledningssett, hadde eg iallefall ikkje kjøpt den!

Edit: Ser ut som eg har missforstått litt!! Er det spiller eller skifter du har kjøpt deg?

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har spiller, Clarion! og har kjøpt en mini disk spiller, pioneer. men dei passa ikkje heilt i hope, og eg lurte på om de fans en overgang så eg får bruke den på Clarion spillern min.

men de gjør nokk ikkje det, har dreve og leita på nette no. finn ingen ting.

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarion og Pioneer snakker bokstavelig talt forskjellige språk, så spar deg jobben med Klipp&Lim, det kommer aldri til å fungere. Må ha en protokoll-oversetter imellom der så de forstår hverandre, og det har jeg ikke sett for de der foreløpig.

Så du må nok finne en Pioneer-spiller med en P i modellbetegnelsen ja, så er det Plug&Play...

Lenke til kommentar
Del på andre sider