TiGrtuning Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hei har 2 stk JL 13,5" i bilen nå:P men har lyst til og bytte ut det i 1 kicker solo x 18"..noen som har noen formening om hvem ac dem alternativene som spiller best? :P hehe ps! sliter med og selge JL elementene:( noen som har noen salgstips og eventuelt steder jeg får solgt værsting'ene? Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Ikke godt å si... Potensialet blir mye det samme tror jeg, det kommer stort sett an på kasse o.l. Har du nok effekt til å drive en SoloX 18? Hvis du kan la dem gå for en fornuftig pris er jeg muligens interessert i den ene. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 JL elementene er mye mere presise, og spiller mye penere... Men du kan muligens spille høyere med kicker, men det spiller ikke pent ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 JL elementene er mye mere presise, og spiller mye penere... Men du kan muligens spille høyere med kicker, men det spiller ikke pent ;) Og du har testa dette, som vanlig? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ikke godt å si...Potensialet blir mye det samme tror jeg, det kommer stort sett an på kasse o.l. Har du nok effekt til å drive en SoloX 18? Hvis du kan la dem gå for en fornuftig pris er jeg muligens interessert i den ene. ja hvor mye vil du gi får ett av elementene da? :P Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Og du har testa dette, som vanlig? Ja, ellers så kunne jeg vel ikke sagt det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 ja hvor mye vil du gi får ett av elementene da? :P Kan by deg 3000 om den er i god stand. Sorry, men du får aldri i verden så mye som du håper... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg