anna_viktoria Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei dere Etter råd fra forumet her så kjøpte jeg CO sin DA maskin. vasket og polerte en gammel renault 19...ble knallbra... med sonac sine pads... så har jeg polert opp en gammel opel kaddet.(lys blå) bruker meguiars step 1-2-3 ved bruk av step 1 så ble paden helt blå...akkurat som den slipte av lakken....ble skremt av hele greia...har aldri opplevd dette før... hva skjer egentlig når du går over med maskinen og opplever at fargen smitter av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei dereEtter råd fra forumet her så kjøpte jeg CO sin DA maskin. vasket og polerte en gammel renault 19...ble knallbra... med sonac sine pads... så har jeg polert opp en gammel opel kaddet.(lys blå) bruker meguiars step 1-2-3 ved bruk av step 1 så ble paden helt blå...akkurat som den slipte av lakken....ble skremt av hele greia...har aldri opplevd dette før... hva skjer egentlig når du går over med maskinen og opplever at fargen smitter av?? den smitter av pga at det er en tettfarge uten klarlakk. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anna_viktoria Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 hei takk for svar.... er dette skadelig for lakken da???kan jeg ødelegge noe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Neida, fargen du ser på pad'en er døde fargepigmenter. Ingen fare med DA-maskin, så det er bare å kjøre på ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Skal du fjerne riper, må du fjerne lakk:) Ta en titt her: http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=384 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg