Bartekos Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Bilen min har fuska i lengre tid nå, med jaging/ujevn tomgang, osv. Var innom merkeverkstedet idag, og der sa de at jeg hadde feil vakuummanifoldslange på, den var myk og hadde brettet seg sammen slik at den ble tett. Dette fant jeg rart da det faktisk var dette verkstedet som byttet slangen forrige gang. De sa at de ikke hadde en riktig slange inne. Noen som vet hvor de kan ha slike slanger til salgs. Prøvde lete rundt på biltema osv, men fant ikke. Innvendig diameter tror jeg skal være 4mm. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ville prøvd ut Mekonomen på Åsen, eller Bilxtra i Hillevåg hadde jeg vært deg. Eller gå tilbake til merkeverkstedet ditt og si du vil ha en orginal, de skal vite hva str. du trenger og be dem bestille vis de ikke har på lager ? Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bartekos Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Takk for svar... Ja, går jo alltids an å bestille fra verkstedet. Men hadde ikke time der idag, bare snakka meg til at de så på det. Så han var ikke veldig villig til å bruke mer tid på å hjelpe meg med problemet. Finner sikkert noe på mekonomen eller noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrML Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Er jo bare å få de til å bestille den slangen og bytte den selv. Hvis de har montert feil slange før og dette er årsaken til problemet, så bør de gi deg den slangen gratis syns jeg, eller så er det dårlig service. Bør kunne krangle deg til det ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PukkverkPower Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Det finnes på Biltema!!!! Spør på delelageret. Det ligger ikke i butikkhyllene. Du kan også evt. bruke returslanger for dieseldyser!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg