Gå til innhold

verdi golf 2 vr6

Ranger emnet

k3rmit

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hvor mye en golf 2 vr6 er verdt uten at den er godkjent for ombyggingen. link til annonsen

jeg vurderer å kjøpe så kunne vært greit å ha sånn rimelig peiling på hvor mye arbied(og kroner) det vil ta for å få den på veien=)

Denne er vel på veien? Og EU OK en god stund til?

Løp og kjøp;) Strøken bil.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken golf, men personlig ville jeg ikke gitt stort mer enn 40,000.. Ikke for en bil som ikke er godkjent ombygget.

Selger har nok mye å tjene om han får godkjent denne. Det er ikke bare-bare å godkjenne en mk2 med VR6, da mk2 ikke kom med dette originalt.

Jeg ville nok sjekket litt rundt angående godkjenning av VR6. Sendt mail til TÜV eller Dekra for å sjekke om de har papirer for en slik ombygging o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...det er ikke tilfeldigvis den bilen du har som bilde (avi), som er i bakgrunnen på bildene i annonsen. var seriøst kliss lik!;)

er vell ikke mange andre sort matte 2`ere med gull felger:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...det er ikke tilfeldigvis den bilen du har som bilde (avi), som er i bakgrunnen på bildene i annonsen. var seriøst kliss lik!;)

Og det var moro?

Var min bil på bilde der ja.. Bilde er fra VACN treffet på Hadeland.

Kompis av meg dette som har den orange, så lurer dere på noe spør i vei;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider