merce-123 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 feteste toyotan sammen med gamle corolla rwd'r det her... hvordan er den å drifte med tanke på hjulvinkel og lettkjørthet? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 feteste toyotan sammen med gamle corolla rwd'r det her... hvordan er den å drifte med tanke på hjulvinkel og lettkjørthet? Den er.. interessant å drifte med :D Nå har jeg ikke fått prøvd så mye, og med tanke på at første gangen jeg prøvde drifting på tørr asfalt var med helt ny bil OG Advan slicksene så gikk det overraskende bra. Man merker at understellet og diffen gjør jobben sin hvertfall.. Den er veldig lett å få ut og holde ut. Økt styreutslag og null servo hjelper en del det å. Men noe "problemet" med denne om det kan kalles det er den korte akselavstanden som gjør den veldig nervøs.. særlig når man skal rette ut slædden, jeg er jo vant til lange kjøretøy (volvo 740, For Scorpio, Opel Omega er jo mine tidligere skrensebiler), så det kan nok ta litt tid å venne seg til. Men det desidert beste med en slik bil er at man blir god kjøreteknisk av å kjøre en slik bil. Hvis jeg bommer på ingangen til en sving eller feiger ut å har for lav fart, så kan du bare glemme det. En 400hk 200sx kunne bare klint gassen i bånn og redda seg, men her må man ligge heelt på grensa av grep for å kunne drifte rundt hele svingen Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Når du er ferdig med å sloss med din "trivelige" nabo Finn, Kan det nevnes at den andre "trivelige" naboen har begynt å skru Audifaen igjen. Så om du vil komme over en kveld, og klemme litt på svinghjulet, mens jeg skrur det fast..hadde jeg blitt en glad mann.. (så glad man kan bli med en audi da :P ) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 stili bil:) du har tilfeldigvis ikke lyst på en badlook lyktelist til bilen din? skrues bare fast oppå lyktene i orginalhullene..mener det er samme lykter som var på min 87 corolla dx hmmm Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Når du er ferdig med å sloss med din "trivelige" nabo Finn, Kan det nevnes at den andre "trivelige" naboen har begynt å skru Audifaen igjen. Så om du vil komme over en kveld, og klemme litt på svinghjulet, mens jeg skrur det fast..hadde jeg blitt en glad mann.. (så glad man kan bli med en audi da :P ) Jaja, ikke glem at du har lovet meg en sittepåtur da.. må bare vente til det er pent lag med nysnø :driving Forresten, du som er litt dreven i elektrisk, det er bare å besøke meg i nye leiligheten å se om du / jeg / vi klarer å finne feilen på tenninga ;) stili bil:) du har tilfeldigvis ikke lyst på en badlook lyktelist til bilen din? skrues bare fast oppå lyktene i orginalhullene..mener det er samme lykter som var på min 87 corolla dx hmmm Takk men nei takk. Ikke helt min stil. Dessuten er jo jeg å bilen ganske snille.. :watchout Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Rå bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg