Gå til innhold

momo's nye leketøy (AE86)

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

feteste toyotan sammen med gamle corolla rwd'r det her...

 

hvordan er den å drifte med tanke på hjulvinkel og lettkjørthet?

 

Den er.. interessant å drifte med :D

Nå har jeg ikke fått prøvd så mye, og med tanke på at første gangen jeg prøvde drifting på tørr asfalt var med helt ny bil OG Advan slicksene så gikk det overraskende bra. Man merker at understellet og diffen gjør jobben sin hvertfall.. Den er veldig lett å få ut og holde ut. Økt styreutslag og null servo hjelper en del det å.

Men noe "problemet" med denne om det kan kalles det er den korte akselavstanden som gjør den veldig nervøs.. særlig når man skal rette ut slædden, jeg er jo vant til lange kjøretøy (volvo 740, For Scorpio, Opel Omega er jo mine tidligere skrensebiler), så det kan nok ta litt tid å venne seg til.

 

Men det desidert beste med en slik bil er at man blir god kjøreteknisk av å kjøre en slik bil. Hvis jeg bommer på ingangen til en sving eller feiger ut å har for lav fart, så kan du bare glemme det. En 400hk 200sx kunne bare klint gassen i bånn og redda seg, men her man ligge heelt på grensa av grep for å kunne drifte rundt hele svingen

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Når du er ferdig med å sloss med din "trivelige" nabo Finn,

Kan det nevnes at den andre "trivelige" naboen har begynt å skru Audifaen igjen.

Så om du vil komme over en kveld, og klemme litt på svinghjulet, mens jeg skrur det fast..hadde jeg blitt en glad mann..

(så glad man kan bli med en audi da :P )

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stili bil:) du har tilfeldigvis ikke lyst på en badlook lyktelist til bilen din? skrues bare fast oppå lyktene i orginalhullene..mener det er samme lykter som var på min 87 corolla dx hmmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Når du er ferdig med å sloss med din "trivelige" nabo Finn,

Kan det nevnes at den andre "trivelige" naboen har begynt å skru Audifaen igjen.

Så om du vil komme over en kveld, og klemme litt på svinghjulet, mens jeg skrur det fast..hadde jeg blitt en glad mann..

(så glad man kan bli med en audi da :P )

 

Jaja, ikke glem at du har lovet meg en sittepåtur da.. må bare vente til det er pent lag med nysnø :driving

 

Forresten, du som er litt dreven i elektrisk, det er bare å besøke meg i nye leiligheten å se om du / jeg / vi klarer å finne feilen på tenninga ;)

 

stili bil:) du har tilfeldigvis ikke lyst på en badlook lyktelist til bilen din? skrues bare fast oppå lyktene i orginalhullene..mener det er samme lykter som var på min 87 corolla dx hmmm

 

Takk men nei takk. Ikke helt min stil.

Dessuten er jo jeg å bilen ganske snille.. :watchout

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår