pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 har mista det 2 ganger i sommer så det gjelder fra politiet får kortet så juristen har vist feil gårdet ann da han som aldri tar feil hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 forresten.. punktum og komma er de to knappene rett ved siden av bokstaven m som regel.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Juristen?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 ja.. juristen hva sier du til dette.???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 "Ingen regel uten unntak" får vel være min kommentar i sakens anledning (underforstått: jeg tok feil). :) Vet ikke hvor jeg fikk det fra, men jeg var sannelig helt sikker på det. Jeg gikk visst i min egen felle, og kom med en påstand uten å kunne begrunne den. Tar selvfølgelig selvkritikk og så videre, det vil forhåpentligvis aldri skje igjen. For øvrig, pettersenroar, hvis vi to skal begynne å plukke på hverandre, er jeg redd for at jeg med største letthet kan grave opp en del svin på skogen fra din side også. ;) Det kan være en god start å begynne å leite etter komma og punktum, som det også ble nevnte lenger opp her. Og nei, dette er ikke et forsøk på å flytte fokus bort fra det faktum at jeg tok feil, det er bare en generell betraktning. Koz og klemz til alle som kritiserer meg, da finner jeg motivasjon til å forsøke å unngå å gjøre flere feil (for øvrig er bruken av alle disse å'ene i forrige setning korrekt i henhold til og/å-reglene, i tilfelle noen skulle finne på å stille spørsmålstegn ved det). :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Modifisert signatur? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Modifisert signatur? Ikke såvidt meg bekjent... Jeg har allerede tatt selvkritikk, tøflus, så da ser jeg ikke noe grunn til det. :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 ok kansje jeg er ordblind hvem vet jeg har aldri brukt ., og kommer sansynelig vis aldri til å jøre det heller og jeg er ikke intresert i å plokke deg sund syns bare du er så fryktelig kjpphøy til tider punktum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Om man har tatt feil kan man jo innrømme det uten å angripe andre om ting som er helt uvesentlig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 enig er ikke her på forumet for å krangle med andre er her for å søke råd og hjelpe dem som kansje trenger min hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Om man har tatt feil kan man jo innrømme det uten å angripe andre om ting som er helt uvesentlig Det har du i og for seg helt rett i, men i et par sekunder lot jeg meg rive med. Det er en smule påtagelig at det er en av de fem største tullebukkene på forumet som åpenbart nyter å påpeke at jeg for en sjelden gangs skyld tok feil. Kan det ha noe å gjøre med at vi ikke alltid har vært helt enige? ;) For øvrig står jeg fortsatt for det jeg påpekte, men det hører forsåvidt hjemme i en annen tråd, f.eks. "Det heter ikke". Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Det har du i og for seg helt rett i, men i et par sekunder lot jeg meg rive med. Det er en smule påtagelig at det er en av de fem største tullebukkene på forumet som åpenbart nyter å påpeke at jeg for en sjelden gangs skyld tok feil. Kan det ha noe å gjøre med at vi ikke alltid har vært helt enige? ;) For øvrig står jeg fortsatt for det jeg påpekte, men det hører forsåvidt hjemme i en annen tråd, f.eks. "Det heter ikke". Når man er så snørrhoven som du prøver å være, må man regne med at man blir fulgt med argusøyne.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Når man er så snørrhoven som du prøver å være, må man regne med at man blir fulgt med argusøyne.. Jeg er ikke mer snørrhoven enn deg, men jeg sier ofte ting direkte istedenfor å pakke det inn i glanspapir, og da er det enkelte (deg inkludert) som fort får veldig såre tær... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 :lol: :lol: :lol: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Siden trådstarter alerede har fått svar på sitt spørsmål så slenger jeg in en OT komentar... Faen så mange som har mistet førerkortet en eller annen gang her på forumet! :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg