Langlo Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 hei, jeg har nå FK automotive edition, med justerbart fremme og 40mm bak, men jeg får det ikke godkjent pga hjulkontrollen får røde tall på noen av dem, og de klarer ikke å få dem grønne heller. hvordan i huleste klarer dere å få godkjent 40-40 og lavere?! Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ikke at jeg har prøvd å montere det, men mange bytter til R32 stag for å få det til. Hva det staget gjør i forhold til det vanlige vet jeg ikke helt, men kan sjekke. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 det er merkligt hele greiene, skulle jo ikke trenge å bytte noe når den bare er senket 40-40? :s Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 ingen som har noen logiske svar? :S Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 R32 stag løser hele problemet ditt...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-89 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 eneste du må justere på er spissing'en.. camber og caster er "ikke mulig" å justere.. har selv justerbart senkesett foran og bak.. og fikk dem godkjennt uten problem.. selv om jeg hadde røde tall fra hjulstillingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hennram Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 har godkejnt 40mm koni sport kit på bilen min. trikset med det r32 staget er for å ungå at drivakselen subber i stabstaget når du svinger maks. Det subber litt til meg men de så det ikke på godkjenningen. (det er mare på helt maks utslag) Du får røde tall på bakstillingen tenker jeg når du har tatt firehjulskontrollen. dette kommer av at du har stiv bakaksel som det ikke er justeringsmuligheter på. dette hadde jeg også men vis det er en normal mann som ser på dette til tilsynet bør han vite at bakstillingen ikke forandrer seg med en stiv aksling og at du har de samme røde talla uansett om du har senket eller ikke. Du har bare møtt en vrang mann. Ta med firehjulskontrollpapir, lysjustering og tuf papir og prøv igjen. Det er mitt råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg