Terjeo Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 ...fint, dyrt og kreftfremkallende. Takke meg til sitronflaska i kjøleskapet ;) Jeg røyker 20 om dagen så har ikke så mye å si det med den kreften ;) *prøve å slutte så får jeg råd til mer bilpleie!!!* Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Sitrusrens er fint :) Lite vits å polere om du skal dusje den i sitrusrens etterpå da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 jaja seff er det det. Tenkte ikke helt når jeg skreiv :P Jobba et par år på båtverksted skjønner du, da går det mye sitrus og wd-40 hehe. men funker fint til å fjerne gamle limrester på f.eks plast. Men ikke lurt å ha det på etter polering nei. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staljin Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Har nå kjøpt den elektro teipen på Biltema, men ikke brukt den ennå. Sist jeg polerte brukte jeg maskeringsteip og det gikk helt fint. staljin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Noen som vet hvor jeg får kjøpt den blå 3M tapen? Tenker ikke på over nettet... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Kjøpte ca. 20ruller her om dagen på Coop Bygg:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ingenting som heter det her nede tror jeg...har de denne på Maxbo eller Byggmakker tro? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ingenting som heter det her nede tror jeg...har de denne på Maxbo eller Byggmakker tro? Det har de sikkert, men du har ivertfall Coop Bygg på følgende steder i din nærhet; i Skien, på Vinterbro og på Tune:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg