pettersenroar Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 noen som vet hvilke knapper man skal trykke på for å få en utvidet funktion på klimatronicen det skal vist være 3 knapper??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Trykk på -vifte, -varme og ECON. Må ofte trykke flere ganger før man får det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 hold inne econ, så trykker du på vifte ned, og blå knapp samtidig. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 hold inne econ, så trykker du på vifte ned, og blå knapp samtidig. Jeg har fått høre av valg nr 16 på den climatronicen er speedometer, men hva i svarte h.... er alle de andre valgene? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 * 1 -- Interior temperature (sensor) * 3 -- Sunlight sensor * 7 -- Coolant temperature sensor * 9 -- Blower speed (adjustable) * 10 - Measured blower speed (sensor) * 11 - Defog valve (adj. 0-255) * 12 - Dashboard ventilation valve (adj. 0-255) * 13 - Recirculation valve (adj. 0-255) * 14 - Lower ventilation valve (adj. 0-255) * 16 - Speed (sensor) Ett kjapt søk på google gav meg dette, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD90Tech Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Er det mulig å begrense hvor mye Auto-modus max kan kjøre viften til? Min kjører vifta mot max-1 for å øke temperaturen i bilen, selvom motoren akkurat er startet, og det har jo ingen hensikt før motoren har oppnådd bortimot driftstemperatur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 takk for svar er det flere moder på denne ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 By holding and press the 3 buttons at the same time: "fan speed -" + "blue cooler" + "econ" together, then scroll through the following codes by "blue cooler" and "red hotter" 0. program number 1. inside temp. °C 2. sun intensity delayed *10W/m2 3. sun intensity *10W/m2 4. outside temp. delayed °C 5. outside temp. bumper °C 6. outside temp. air intake °C 7. warming temp. feed room °C 8. warming temp. MAS °C 9. target voltage ventilation *0,1V 10. actuall voltage ventilation *0,1V 11. target temp. Folds Dig. 12. target temp. central folds Dig. 13. target temp. circle folds Dig. 14. target feed room folds Dig. 15. motor running time s. 16. actual speed km/h 17. start Ap Dig. 18. inside/outside folds 19. compressor off code 20. PI regulation Dig. 21. INT regulation Dig. 22. Epsilon regulation Dig. 23. actual out blowing temp. °C 24. target out blowing temp. °C 25. –stop temp. folds Dig 26. RMP zentral folds Dig. 27. + stopp temp folds Dig. 28. Stopp zentral folds Dig. 29. RMP circuit folds Dig. 30. + Stopp zentral folds Dig. 31. – Stopp zentral folds Dig. 32. RMP circuit folds Dig. 33. + stop circuit folds Dig. 34. – stop circuit folds Dig. 35. RMP feed room Dig. 36. + stop feed room Dig. 37. out time min. 38. compressor PWM Dig. 39. target evaporator temp. 40. actual evaporator temp. 41. I-Stell evaporator Dig. 42. epsilon evaporator Dig. 43. refrigerant pressure bar 44. BI level/MAS Dig. 45. engine temp. °C 46. actual evaporator electricity mA 47. target evaporator electricity mA 48. evaporator max.-electricity mA 49. evaporator revolutions 100/min 50. radiator fan heading for signal 51. windshield wiper mode 0=off 1=interval 2=on 52. Fdk-correction windshield wiper Dig. 53. radiator V correction *0,1V 54. reason-number 55. VW-number 56. Hella-number 57. test 1 58. test 2 59. test 3 60. test 4 dette fanj jeg da med litt leting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Måtte ut å sjekke eg, men fikk bare frem 45 program, litt artigt da, men speedoen viser 3km feil i 50km, mot speedo i dash og gps, gps stemmer meget bra med speedo i dash, sikkert pga store hjul,, eneste eg føler som mangler er boost, hadde vert greit å hatt for å sjekke at turboen funker som den skal, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 jeg hadde bare 41 program dette må være noe som varierer fra mod til mod?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg