Tordie Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Det jeg lurte på er vell egentlig noe så enkelt som om det er flere en bare meg som har ventet lenge på deler fra NBS? Har ventet i snart 4uker, og begynner å bli litt frustrert... Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Det jeg lurte på er vell egentlig noe så enkelt som om det er flere en bare meg som har ventet lenge på deler fra NBS?Har ventet i snart 4uker, og begynner å bli litt frustrert... Jeg har ventet lenge, men ikke så lenge. Bare å ta en telefon så ornder de kjapt opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 nbs har tapt seg noe helt utrolig de siste årene... de har tydligvis ikke kundeservice på lager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har ventet lenge, men ikke så lenge. Bare å ta en telefon så ornder de kjapt opp :) jaa, etter 2 e-poster, og 1 telefon, ble delene sendt i går, en uke etter at de sist sa " Blir mest sansynlig sendt i morgen". Men, det hadde sin forklaring dette også, Stor pågang. Men, kan ikke fatte å begripe at de skulle bruke 3 uker på å få sendt pakken selv om de har stor pågang. Men, nå gleder jeg meg bare. Glir godt å få ny bakfanger, etter 5mnd med dette: Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg