Skodaturbo Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Har et teit problem her.. Har byttet ut downpipen på min skoda turbo..Etter at jeg gjorde det,så har speedometer sluttet å fungere.Det er ikke liv i den,ikke noe.. Er det noen her ute,som veit om det sitter en føler eller noe av den slag,som muligens har blitt ødelagt?? Er jævlig kjip å kjøre uten speedometer,er greit å se hvor fort man kjører ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Bump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Skodaturbo skrev: Har et teit problem her..Har byttet ut downpipen på min skoda turbo..Etter at jeg gjorde det,så har speedometer sluttet å fungere.Det er ikke liv i den,ikke noe.. Er det noen her ute,som veit om det sitter en føler eller noe av den slag,som muligens har blitt ødelagt?? Er jævlig kjip å kjøre uten speedometer,er greit å se hvor fort man kjører ;) Hvis du mener at du har satt inn katalysator-erstatter, et rør med andre ord, så er vel eneste mulige grunnen til at speedo`n din ikke funker et eller annet med lambda sonden din. Men jeg tror det er tilfeldigheter. Lambdaen er så vidt meg bekjent det eneste som er koblet i en downpipe, og hvorvidt den kan påvirke speedometeret ditt eller ikke vet jeg ikke. Men det må være eneste mulighet isåfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Godt mulig.Men monterte til orginalt igjen,nå funker det..Men var også en kontakt på girkassa som var løs,dyttet den på plass,kan også være den..Men jeg tror ikke lamba har noe med hastighet å gjøre,den justerer kun luft og bensin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg