mikki1211 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 jeg kjøpte meg etpar 12" rockford fosgate subber til og ha bak i bilen min, men problemet er at det er på en måte alt for lett og komme borti og skade membran, så jeg leter etter et slags deksel til å ha over selve membran, det skal ikke dekke så mye men bare sånn at det ikke er helt åpent. +at det villa ha blitt ganske tøft med et deksel i krom, så noen som veit kor jeg kan få kjøpt et? med membran så mener jeg seff fremsiden ac høytalern... m.v.h Michael.L.Valberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Si høyttalergriller du... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 mikki, hvor fant du det med ford logoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 mikki, hvor fant du det med ford logoen? det vil jeg oxo vite:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikki1211 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 transmedia det er noe sånt som jeg leter etter ja, så lenge den passer til rockford fosgate puch p2. og hvor fant du den der? jeg søkte bare på "custom speaker cover" på bilder på google og fant den. her e en link btw. http://www.steeda.com/products/steeda_billet_speaker_covers.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Så store gutter, også greier dere ikke sjekke bildelinken hans? ;) http://www.steeda.com/products/steeda_billet_speaker_covers.php Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikki1211 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 transmedia: jeg fant den ringen på sia til "phonocar" men hvordan bestiller man / får kjøpt en sånn? har sendt sånn e-post til dem no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Tja... den selger vi i StreetSound-butikken vår... :) som nevnt, bare å sjekke bildelinken... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikki1211 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 der fant jeg den ja, litt dyrere enn jeg hadde forventet men det blir nok verd det, men hva betyr "max-utslag 20mm"? og disse skal passe til rockford fosgate p2 punch? vil nøding bruke 1000kr på noe som ikke funker hehe. og selges dette som par eller enkle?, innboksen din på bilforumet.no er full btw.. enkel og oversiktlig butikk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Det betyr at Xmax på høyttaleren må være maksimalt +/- 20mm, så det bør gå bra med P2'ene... Selges enkeltvis. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikki1211 Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 var innom bilstereospeasialisten idag og de sa at de der passet men rockford fosgate p2 hadde en slaglengde på 3 eller 5cm(husker ikke hva han sa) så da går det ikke an å bruke de. =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg