yesiam Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Howdy :) Jeg kjøpte meg en passat G60 91 mod for ikke så lenge siden. Forrige eier har montert et ekstra rør for powerfilter på tilkoblingen til kompressoren samtidig som han har beholdt det orginale luftfilteret. Har dette noen fordeler eller ulemper. Og isåfall om jeg skulle fjernet en av delene hva ville gitt mest effekt? luftfilteret eller powerfilteret? Han hadde også montert dumpventil og lagt om rørene litt her og der. Så jeg vet jo ikke hvordan rørene/slangene egentli skal gå. Så om noen kunne lagt ut noen bilder av motorrom så hadde det vært veldig til hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yesiam Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 hva mener du med har montert powerfilter samtidig som beholdt det originale har han montert power filter på returen til G-laderen ? (altså venstre side når du står foran bilen) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg