djholinj Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 er noen ting som jeg lurer litt på ang modifikasjoner til min passat gt g60!!slenger derfor ut noen spørsmål ang g60 her.. er div deler som jeg har liggende som jeg lurte på å bruke!! er det mye effekt å hente ved å montere disse tingene eller er det annet dere anbefaler?? er det noen som driver med gt70 porting av ladern??ev hvem?? er meget glad for tips!! spjeldhus fra 2.0 16v??(større jo bedre og uten returen til ladern) intercooler fra s4??fangermontert!! chiping av hjerne?? grenrør? takker for svar!! til dere som henviser til søk så har jeg problemer med denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Dobbelspjeld på denne bilen bær du nok ha. Har selv prøvd med frontmontert intercooler...ikke enkelt, kanskje enklere på passat. Når det kommer til grenrør, så finnes det masse til corrado, trolig til passat og. Det finnes en type her på forumet som skriver chipper og porter ladere. han kaller seg poloclassic her på forum. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Frode kaller seg PoloClassic her inne.. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg