Gå til innhold

Gammel Astra som begynner å bli treg, hva gjør jeg....?

Ranger emnet

Torkel

Anbefalte innlegg

Jeg har en `94 1,7 turbodiesel intercooler som aldri har vært noe råskinn, men nå begynner den å bli vel slapp. Ikke så rart da den har runda 270 000 og ikke en skrue er rørt på motoren på årevis. Den bruker lite olje, lite diesel og er veldig pålitelig. Jeg synes den har blitt slapp på lavt turtall og synes ikke turboen skyver som den gjorde. Hva gjør jeg, hvor begynner jeg? Noen som har noen tips? (Og nei, vraking er ikke et alternativ da bilen er ganske ren for rust, går billig og er pålitelig og fin som bil nr to. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår