Gå til innhold

Min V70 "R" Oppdatert 2.7.09. Nye bilder

Ranger emnet

Haugesten

Anbefalte innlegg

Noen tips om noen forbedringer jeg kan gjøre på bilen min? Det er en 2000 mod, 2.5 Turbo manuel. Har Chippet den med bsr så det er 240hk i den og JR lufilter med varmeskjold fra BSR, og monterte avlastingsventil og fjernet den orginale som satt på turbon.

Har skiftet frontfanger, grill, vindavisere, felger og gule koni.

Har lurt på og senke den enda litt med og kjøpe nye fjører, vet noen hvor jeg kan få kjøpt noen som er lavere og som passer på de koni demperne som sitter på der nå? fjørene er nå H&R kombi 850/V70 tror det er 40/40mm. Også kommer det Eksos med to potter ut på hver side bak.

slik bien var når jeg fikk den

P4130021.jpg

ny fanger, grill og felger :D

P6240044.jpg

P6240042.jpg

P6240043.jpg

Takker for alle svar og meninger

Endret av Haugesten
Nye bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som har skjedd!

hadde bilen min på verksted for og få fikset tannstaget, tannstag jeg kjøpte hos østfoldbildemontering var tydelig vis like dårlig som gamle mitt, så blir spennende og se om de betaler verksted regningen jeg får. litt dårlig de selger deler som er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Ting som har skjedd!

hadde bilen min på verksted for og få fikset tannstaget, tannstag jeg kjøpte hos østfoldbildemontering var tydelig vis like dårlig som gamle mitt, så blir spennende og se om de betaler verksted regningen jeg får. litt dårlig de selger deler som er ødelagt.

For å si det slik Deler fra Østfoldbildemontering er dårlig!

de blir nemlig ikke sjekket føre de blir sendt ut, enkelte deler er like dyre der som nye hos merkeforhandler.

kjenner ett par stk som jobber der nemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik Deler fra Østfoldbildemontering er dårlig!

de blir nemlig ikke sjekket føre de blir sendt ut, enkelte deler er like dyre der som nye hos merkeforhandler.

kjenner ett par stk som jobber der nemlig

ja det har jeg ærfart men de var faktisk ikke vannskelige til gi tibake peger, men jeg har jo en verksted regning jeg må betale pga de solgte meg noe dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

det må du nesten spørre volvo om gitt ;P

I morra blir bilen helakert foresten pga en svigemor som ikke så bilen når ho rygget :(

også kjøpt inne nytt eksosanlegg med dobbelt utløp bak blir morro og få det på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...