Vitalize Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har en 1976 city Skal finne noen bilder! Bytte av motor skal skje nå, skal inn en c20ne(2,0 8v) Det jeg lurer på er hvilken girkasse og motorfester jeg skal bruke. Er det eventuelt noe annet jeg må ha? prøver å forbrede meg mest mulig så bytte skal gå fort da jeg er ganske avhenig av bil til jobb. Mellomaksling skal sveises om og 1200 bakaksling skal brukes inntilvidre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Bruk omega a 2.0 kassa som sitter på c20ne/se. :) Jeg brukte volvo gummier og original omega festene. Bare fresa ut hølet og sveisa litt. Hvis ikke så må du ha manta 1.8 bunnpanne eller sveise om vectra a 2.0 panne, og manta 1.8 motor fester. Det koster svin. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vitalize Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kan jo fortelle litt om bilen, totalt oppusset april 07 dvs nylakkert, både innvendig og utvendig tektylbehandlet senket 60mm gule koni forann og bak bakrute visker fjæret sotet ruter recaro seter fra manta Hvordan får jeg lagt ut bilder her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Du legger ut bilder på f.eks http://photobucket.com/, så laster du opp bildet, så tar du adressen til bilder, å trykker på den knappen man legger inn bilder.Så limer du inn adressen. :) Vist du ikke forsto, så les på forumet, står her en plass. Mvh. Christer Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwhaue Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 har du en city høyre dør til salgs?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg