Gå til innhold

Svar På Tiltale!

Ranger emnet

Quiet

Anbefalte innlegg

Heisann! Ser det går en del delte meninger om Streetmeet.net-siden... Meningen med siden er å samle info/bilder/filmer fra Streetmeets rundt om kring her i landet (og kanskje noen fra sverige...). Vi kommer etterhvert også til å (eller iallfall prøve) arrangere streetmeets (og da ikke bare i oslo-området ;) )

Grunnen til at det ligger en del linker til bilforumet's innlegg der er at vi ikke ønsker å "stjele" innholdet fra dette forumet. Hvis dere har så veldig mye imot at vi har valgt navnet Streetmeet.net så kan dere vel heller bare la være å bruke siden da??

Siden er nettopp startet opp, og er derfor fortsatt under utvikling (noe som tar litt tid ettersom vi er ute å kjører bil store deler av fritiden vår.. hehe)

Planene med siden er altså å informere brukerne våre om streetmeets rundt om kring, og ikke bare de som blir arrangert av oss her inne. Det vil etterhvert komme haugevis med bilder, filmer etc. fra treffene, så de som vil kan gjerne følge med på utviklingen av siden vår, spørsmål kan sendes til post@streetmeet.net , men takker nei til "mail-bombing".

Er fullt mulig å bli medlem hos oss, du vil da få tilsendt info om nye streetmeets på e-post, 1stk streamer med URL og 1stk t-skjorte. Vårt første medlem vil få tilsendt litt ekstra "stæsj" som en liten "gratulasjon" (har allerede noen få medlemmer, men håper det kommer fler etterhvert).

MVH.

Snorre Amundsen

http://www.streetmeet.net

::Ruling the streets of 2050::

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Det hadde hvert greit med at dere hadde informasjon og bilder /film ifra street meet....Men å arrangere egne street meets syns jeg er å gå for langt!

All ære til bilforumet.net for street meet!

dette er jeg faktisk helt enig i. greit nok å samle bilder osv på ett sted. og kansje avlaste serverne til bilforumet.net med dette. men å arragnere egene blir å ta det ett skritt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dette i det heletatt er et tema er ganske patetisk. som jeg har sagt tidligere burde dere (gutta bak bilforumet) se på dette som en trend istedenfor å bli grettne og furte fordi andre mennesker hopper på bølgen som dere har vært med å skape. navnet streetmeet er det ingen som eier. det er heller ikke umoralskt på noen måte at andre bruker dette navnet på sine treff. hadde streetmeet vært noe bilforumet.net hadde brukt mye ressurser og hatt økonomiske interesser ved hadde det vært en annen sak. sånn hvertfall jeg ser det er streetmeet.net et suplement og ikke en konkurrent.

Sigurd

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

at dette i det heletatt er et tema er ganske patetisk. som jeg har sagt tidligere burde dere (gutta bak bilforumet) se på dette som en trend istedenfor å bli grettne og furte fordi andre mennesker hopper på bølgen som dere har vært med å skape. navnet streetmeet er det ingen som eier. det er heller ikke umoralskt på noen måte at andre bruker dette navnet på sine treff. hadde streetmeet vært noe bilforumet.net hadde brukt mye ressurser og hatt økonomiske interesser ved hadde det vært en annen sak. sånn hvertfall jeg ser det er streetmeet.net et suplement og ikke en konkurrent.

Sigurd

Kan ikke se at noen av de som står bak bilforumet har sagt noe negativt om dette, de som har utalt seg er brukere av bilforumet...

web sider vil det alltid være flust av, i alle kategorier, også denne.. tror nok denne, som så mange andre sider, kommer til og bli en flopp, der kun de som driver den har interesse av den.. surt men sant..

Selv om man har en god ide er ikke det sagt at siden blir noen suksess, det kreves MYE for og lage ei bra bilside, bare se på bilforumet.net, det kan kalles en god ide som er gjennomført på en bra måte.. da skjønner man at det skal litt mere til en en billig webhost og litt html kunnskap.. :) og det og bruke linker til topics på bilforumet.net , uten avtale eller og opplyse om det er jo litt i grenseland da...

just my 3 cents

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

dette er jeg faktisk helt enig i. greit nok å samle bilder osv på ett sted. og kansje avlaste serverne til bilforumet.net med dette. men å arragnere egene blir å ta det ett skritt for langt.

Er ikke det litt teit da? "Å, jeg driver kino, så da kan ikke du starte en også, jeg var først!" ... Selvom bilforumet arrangerer street meets (direkte oversatt: gatetreff) må da andre kunne gjøre det også, er det nok interesserte til å fylle flere treff så hvorfor ikke?

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider