Mr-MV6 Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Har fått frieksos på manifolden under EGR ventilen, er ikke røret fra EGR men selve manifolden, enten pakkning eller sprekk evt slått seg litt :confused: Vist jeg bruker ca 25 liter rustløser og mye varme + litt hjelp fra høyere makter, kan jeg da få skrudd den av uten og knekke boltene? Noen som har gjort dette før og har noen tips til fremgangs måte? Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 møkk jobb gidt, trangt og jævligt Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 I know! Prøvde og lure ut en pris fra opel i trondheim, men de er redd ting kan bli komplisert og tør ikke gi meg en pris. Så det ser ut som jeg må skru selv, desverre... Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Går jo an å høre på scanparts. De kan mekke opel, men mulig de foretrekker å holde seg til firere. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg