merce-123 Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 For ikke å glemme Getaway Oslo med crosser av en viss storkjefta kar dem fleste har hørt om :D synd han ikke viser seg her på forumet lenger, men må innrømme jeg ikke har sett GIO...den må sees en dag. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 For ikke å glemme Getaway Oslo med crosser av en viss storkjefta kar dem fleste har hørt om :D Godt initiativ, men det var synd at han ikke fikk herja noe særlig med politiet... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 synd han ikke viser seg her på forumet lenger, men må innrømme jeg ikke har sett GIO...den må sees en dag. er og finne på youtube;) savner han litt igrunn. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 BTW; hvor har det blitt av its fun 1-cosworthen til Qvarnis? Kræsja og solgt mener jeg Mener å huske at jeg så en ganske sliten og nedplukka Cosworth med "It's Fun" i frontruta på AutoDB for ikke så mange uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg