realace Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1099489.ece Ser ut til å må bytte IC :O) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 "En mann i 40-årene kom uskadd fra en utforkjøring på Sveberg i morges. Verre gikk det for lyktestolpene utenfor veibanen." Haha, vem bryr seg lyktestolpene!? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Ser det er ihvertfall 1 som aldri kom seg på Sommertreff denne våren ihvertfall.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Ser ut som den ikke fikk så sykt stor skade foruten panser, fanger og intercooler og radiator. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 og likevel er det ungdom og sportsbiler som liksom er farlig....... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 folka er tung på foten, sånt skjer...... supran var vel for sprek Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 "En mann i 40-årene kom uskadd fra en utforkjøring på Sveberg i morges. Verre gikk det for lyktestolpene utenfor veibanen." Haha, vem bryr seg lyktestolpene!? /M Og hvorfor kaller de skiltet for en lyktestolpe? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Sikkert fordi det er lys i toppen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Lol! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 når jeg hører mann i 40 årene, grå supra.. STOR cooler i front.. får litt følelsen av at herren (uten å gå ut med navn) er verksmester på Hell bil avd XXX.. ligner FÆLT på den bilen!! som da også brukes til Drag Racing.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Sikkert fordi det er lys i toppen... Da burde det hete "kombistolpe" Hvis det er både skilt og lys, vil jeg kalle det en skiltstolpe. Lyset er jo skiltlys. ;) Det står også at han tok flere stolper. Han har tydeligvis styrt godt for å treffe alle med akuratt samme område av fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 junauto; ganske sikker på at det er hannes bil ja. men er ikke han som kjørte om sjåføren er 40 år:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Det beste med adressa's nyheter på nett er vel som alltid kommentarene;) "Jeg hadde lavprofildekk i 1987. Jeg slutta med det etter en liknende (uten andre skader enn hjullager) ulykke. Også det på vått føre. Jeg syntes veigrepet med slike dekk er dramatisk dårligere på vått føre enn på tørt (i forhold til andre dekk). Er det flere som har merket dette?" Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Det beste med adressa's nyheter på nett er vel som alltid kommentarene;) "Jeg hadde lavprofildekk i 1987. Jeg slutta med det etter en liknende (uten andre skader enn hjullager) ulykke. Også det på vått føre. Jeg syntes veigrepet med slike dekk er dramatisk dårligere på vått føre enn på tørt (i forhold til andre dekk). Er det flere som har merket dette?" Det høres kanskje litt teit ut, men han har et visst poeng. Når det er lav friksjon er det bedre med et dekk som gir etter litt, det vil ikke bryte seg løs så fort fra underlaget. Stive dekk gir jo bedre respons på tørt, men dekket har ikke så mye å gi seg på når det blir belastet sideveis. Kan jo teste det selv med å fylle for mye luft i et dekk, da vil det slippe tidligere faktisk. Man kan jo minimere understyring ved å slippe ut litt luft foran og øke noe bak, da vil grepet foran bli noe bedre, på bekostning av bak. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Får håpe han har IF leiebil-forsikring. :) Han har sikkert gnurt på for mye og mistet kontrollen siden han meide ned to stykker. Må ha litt fart om han skal meie ned to stykker. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg