Night_wolf_x Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Er det noen som vet om der er noe spindler som passer rett på caddy mk1, slik at det går an å få skiver bak? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Golf II GTI, Scirocco, Passat 35i, Golf III GTI/16v/VR6 (men med 4x100 skiver), Seat Ibiza, Toledo, Cordoba................ Er det VAG of fra før Ca 95-98 et sted avhengning av modell så passer det Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Du må borre og gjenge nye hull til bolter (4stk x 2) Men om du skaffer en bakstilling fra usa, er det bolt on. Håndbrekkabel må du bestille fra jman på vwvortex. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Håndbrekkabel må du bestille fra jman på vwvortex. holder på å bygge om til hyd.håndbrekk Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Noen som vet om der er andre måtter å få skiver bak? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Noen som vet om der er andre måtter å få skiver bak? ingen som har peil eller? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 ingen som har peil eller? Bruk bremsene bak på en Golf II GTI 16v og håndbr.wire fra Corado tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg