Håkon A Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Lørdag: jeg var på vei til strømmen da jeg kom opp i hekken på en CL600 til ca 1.7 mill...hørt den skal ha litt hester...jeg la meg i høyrefila å paserte den med min A4 1.6 102 hk han tok meg igjen senere opp veien....tok av til strømmen.... hvis det er noen her som kjenner han så forlanger jeg å prøve den bilen! det må være noe seriøst galt med den! større sinke har jeg ikke vært borti!!! vi kjørte begge forbi en treigere bil inn mot strømmen... MEN når jeg kan ligge i hekken hans mens vi begge drar på å kjører forbi den andre bilen! DA mååååå det være noe galt!!! den bilen skulle jo bare elgtråkka fra meg! stakkars bil....den skriker sikkert etter å testes av en fyr med litt mindre vett ( meg ) spermie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Den står en til salgs til 2mill og 55 tusen... :D Den faller med ca 1 leglihet på Grorud i pris vært år... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Hehe, må slutte å sikle nå :op Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg