Kjekken89 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hei. Jeg har et lite problem med min astra 1,6 95'mod. Når jeg låser hjula med håndbrekket så virker alt normalt og hjula låses. Men når jeg setter det ned igjen skal jo begge bakhjula være "frie". Men høyre bakhjul er fortsatt låst! Hva kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Du har en rusten håndbrekkwire. Stikk til Opel og kjøp en ny, de er lette å bytte. Det KAN være at bremseskoen for hånbrekket, inni trommelen er rustet fast. I så tilfelle må du demontere. Du finner kjapt ut om wiren er rustet fast eller ikke når du har løsnet den fra bremsen bak. Du skal kunne dra den ut igjen med fingrene når du har løsnet brekket foran. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg