Macgyver95 Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 noen som vet om noen bra bilsim. med bra grafikk:dengps:som ikke er racing som LFS Siter Den som intet våger, intet vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 hvis du ikke liker LFS så er kanskje Test Drive Unlimited noe for deg? Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dtearth Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Det er bare et spill som gjelder når man skal ha simulator. GTR EVOLUTION. Da får du heller bite i deg at det er racing. Skaff deg et ratt og det blir en utrolig opplevelse med fysikk, grafikk og kjempe lyd Siter 95 Carina E. 2.0D Stasjonsvogn Jeg ELSKER min toyota. Batteriet satt i 14 år før det var nødvendig å bytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Eg har: wingman formula force gp. Det kan brukast saman med andre bilspel. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Finst nok ikkje bilsim som ikkje er racing;) På LFS er der jo cruise-serverar, det er de nermaste du kjem bilsim som ikkje er racing Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Test Drive unlimited, ja, helt klart det beste spillet, spessielt med HD-oppløsning :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Finst nok ikkje bilsim som ikkje er racing;) På LFS er der jo cruise-serverar, det er de nermaste du kjem bilsim som ikkje er racing og drifte servera, for oss som lika det;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 forza motorsport 2 til XBOX 360! det er fett:P Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hva med Racer eller rFactor? Spesielt Racer kan lokke med mange "normale" biler samt motorveier, landeveier og byer... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
404cc Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har du link til racer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har du link til racer? racer.nl Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Det er dejligt! Sist jeg drev med Racer var det v0.5.2 eller .3. Har det skjedd mye positivt de siste 2-3 årene? Jeg minnes ubrukelige AI biler på tomgang og en beta som kødda til gfx og sfx etc. v0.5 final funka ganske fint på min P3-733,512,64 opp til SVGA/XGA mener jeg å huske. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Racer har utviklet seg.. ja. Nå er det CG shaders og krever litt bedre grafikk kort. Jeg har oxo fulgt Racer siden 2006 og det er sjarm med det spillet. noen som vet om noen bra bilsim. med bra grafikkps:som ikke er racing som LFS Hvis du vil ha noe gøy og extremt unederholdende kan du prøve: "World racing2" eller: "Cobra-crash time" Begge er samme produsent og handlingen utspiller seg på motorveier etc. Det er høy krasje faktor med rå damage på bilene! Anbefales!! Siter http://www.kontrastforum.org Et allsidig forum (uten bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilhelmb Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Rigs of rods er ikke kommet ut i v1.0 enda, men det har potensiale;) Check it out Siter X-kjøretøy: Tempo Corvette, Kawasaki KX 125 Yamaha DT 50 (80 motor) Nåværende Kjøretøy: Suzuki AC 50, Motorhispania RX. 1973 Granada 3000 GXL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Tror jeg spilte Racer i 2003, kanskje på tide å sjekke om det har utviklet seg i mellomtiden? :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg