Buøyvolvo Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Er det noen som vet hvilken farge kode det er på denne volvo 242..?? tror den er orginal..?? takker for svar.. mvh Kristoffer.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 eller om noen som har en link til hvor jeg kan finne fargekoder til gamle volvo 240- 140..? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Den der ser orginal ut ja.. Har sett den på en del eldre 242.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Fant masse fargekoder når jeg søkte etter det på google,men var mange grønn farger:/ Du får sende en mail til Mats å spørre om fargekoden... Mats_Ivarson@hotmail.com Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Kan det værre skoggrønn eller mosegrønn.?? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Spør DaButcher, mener det er samme farge! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg