Gå til innhold

Smedsrun's 1986 Opel Rekord 2.0i ohc(ute fra vinterdvale s.22)

Ranger emnet

smedsrun

Anbefalte innlegg

• Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det ferdi lakkert resultate kunne både blitt værre og bedre men jeg lærer så lenge jeg prøver føste gangen jeg har sprøyta så mye med lakksprøyte så men ble helt greit syns jeg, holder til jeg skal hel-lakkere den ga f*en i og lakke innsiden av panser og bakluke, tar det ved en senere anledning.. skal montere frontspoiler og skifte potte på lørdan, bestiller eugodkjenning i mårra sånn att det er gjort, så blir det vel skilt på bilen i løpet av neste uke håper jeg tok noen dårli bilde i garasjen.. kommer bedre i løpe av helga PS: kosli med komentar^^

DSC00606.jpg

DSC00605.jpg

DSC00607.jpg

DSC00603.jpg

DSC00610.jpg

DSC00604.jpg

bedre bilder kommer i løpet av helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag trodde jeg att jeg skulle begynne og grine... fikk satt sammen bilen og den sto på tomgang ei stunn åsså ser je frammi motor rommet å under der lå det en høvv med olje!:( etter att jeg fikk banna fra meg litt å uffa meg kjørte jeg bilen inn i garasjen igjen å så det kom fra bak servopompefeste, nå serru tenkte jeg nå har jeg vel hull i blokka, demonterte servopumpa å brakketen så starta jeg faenskapen opp igjen, å la meg under bilen og titta åsså så jeg det var justeringa til reg kjede, skiva på den hadde jeg satt feil vei, det er slik gradering på den... snudde på den og skrudde til og starta opp å da var det ikke lenger no lekasje og jeg ble 18tonn lettere fikk tatt noen bilder idag... skal ha prøveskilter i morgen så jeg får kjørt bilen hjem og bygd eksos og gjort siste småtteriet før eu.kontroll..

og foresten jeg veit att lakkeringa ikke er pent men var tross alt første gang med sprøyte:P

DSC00622.jpg

DSC00623.jpg

DSC00624.jpg

DSC00626.jpg

DSC00625.jpg

DSC00627.jpg

flere bilder kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider