Gå til innhold

Smedsrun's 1986 Opel Rekord 2.0i ohc(ute fra vinterdvale s.22)

Ranger emnet

smedsrun

Anbefalte innlegg

skal prøve å få lagt ut no bilder, nja litt vondt i nakken... ja veldi synn, var en eldre kar som lå helt klistra inni støtfangern min å jeg blinka med bremse lys får å få han lengre bak, å til slutt ble jeg så lei att je bremsa...

Synd?? Var det synd at dette skjedde?

Hadde du ikke bremsa, så hadde det ikke skjedd.

Det som er synd her, er at du ikke tenkte.

Ligger han nærme, så vil han kanskje forbi, fordi du kjører som en høne. Legg deg ut og slipp han forbi, så hadde saken vært løst. Du hadde ikke hatt vondt i nakken, bilen hadde ikke vært ødelagt og du kunne kjørt rundt i skauen med den "fete" opel`en din, uten skade bak.

Hva tenker du med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd?? Var det synd at dette skjedde?

Hadde du ikke bremsa, så hadde det ikke skjedd.

Det som er synd her, er at du ikke tenkte.

Ligger han nærme, så vil han kanskje forbi, fordi du kjører som en høne. Legg deg ut og slipp han forbi, så hadde saken vært løst. Du hadde ikke hatt vondt i nakken, bilen hadde ikke vært ødelagt og du kunne kjørt rundt i skauen med den "fete" opel`en din, uten skade bak.

Hva tenker du med??

!!

Det at folk, spesielt gammle skrell ligger klint oppi rævva er jævla irriterende. Hadde vedkommende som lå bak villet kjørt forbi hadde han sikkert gjort det før ! De som ligger tett inntil bilene forann kjører som en høne !

og han skulle kanskje ha slippet han forbi ja, men jeg hadde bremsa selv.

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt her altså..

Sitter å suttrer om at bilen blir kondem å greier,men det er jo din egen feil.

JA det er irriterende med sånne folk som ligger klistret i bakfangeren!

MEN dette har ikke skjedd hvis du har svingt til side eller bremset opp sakte å stoppa.(for så å rive kjeft på han bak,hvis han ikke har kjørt forbi)

Så slutt å whine!

Men neida,er ikke din feil dette..

Du er jo verdensmester og gjør ikke noe feil i trafikken og ellers,høres det iværtfall ut som.

Siterer til dette: "ja lærte att det finnes mange idioter i traffiken men det viste jeg jo fra før så lærte ikke no egentli... ble bare mer irritert etter jeg bremsa med lys å bråbremse engang å han la seg enda tettere.."

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Må le litt her altså..

Sitter å suttrer om at bilen blir kondem å greier,men det er jo din egen feil.

JA det er irriterende med sånne folk som ligger klistret i bakfangeren!

MEN dette har ikke skjedd hvis du har svingt til side eller bremset opp sakte å stoppa.(for så å rive kjeft på han bak,hvis han ikke har kjørt forbi)

Så slutt å whine!

Men neida,er ikke din feil dette..

Du er jo verdensmester og gjør ikke noe feil i trafikken og ellers,høres det iværtfall ut som.

Siterer til dette: "ja lærte att det finnes mange idioter i traffiken men det viste jeg jo fra før så lærte ikke no egentli... ble bare mer irritert etter jeg bremsa med lys å bråbremse engang å han la seg enda tettere.."

det er slettes ikke min feil, hadde jeg måtte stoppet for et barn eller fotgjenger hadde han kjørt rett inni meg og jeg over fotgjengeren, det var mye folk i nerheten å umuli å si hva folk gjør.. hadde du vært voksen nok til og forstå sånt så hadde du skjønt hvorfor;) han lå så nærme att han ikke engang så bremselysa mine! lå heeelt klint inni fangern min! det hadde smellet uansett hva jeg hadde gjort, ville ikke gi på pga vet det er mye politi i nærheten der ulykken skjedde... har folk det travelt kan de får f*** reise tidligere eller ringe dit de skulle vært å si de kommer for sent...

jeg er ikke no verdensmester men jeg er ihvertfall voksen nok til og forstå att barn å fotgjengere kan komme over veien, å att jeg holder rikti avstand til bilen forran!

å om jeg måtte bråbremse hadde jeg blitt påkjørt bak å han dyttet meg over fotgjenger... skjønner du ikke det så da sier det litt om dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo ha bremset sakte ned da i stede for og brå bremse ;)

Jaggu håper jeg du tjener noe på forsikringa di, eller så var det der bare en totalt feil avgjørelse xD

men uansett slutt og grin, du ville det jo selv :P

Bruksbil: Ford Sierra!

Prosjektbil: Audi Coupe GT!

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/201778-audi-coupe-gt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo ha bremset sakte ned da i stede for og brå bremse ;)

Jaggu håper jeg du tjener noe på forsikringa di, eller så var det der bare en totalt feil avgjørelse xD

men uansett slutt og grin, du ville det jo selv :P

Bråbremset gjorde jeg ikke:D det skal nok ikke bli no problem;)

nei ville ikke men bedre att jeg får støten istede for en fotgjenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Savner min rekord jeg.. hadde en 2.2i hvit en med 17" Azev felger og laksetrapp :(.Hadde det mye gøy med den for og si det sånn,og ville gjerne hatt en rekord igjen,men er jo så jævlig vanskelig og finne en god en.. :( sorry litt o.t men..ble "revet" med da jeg så den fine din.blir bra når du får retta den igjen :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner min rekord jeg.. hadde en 2.2i hvit en med 17" Azev felger og laksetrapp :(.Hadde det mye gøy med den for og si det sånn,og ville gjerne hatt en rekord igjen,men er jo så jævlig vanskelig og finne en god en.. :( sorry litt o.t men..ble "revet" med da jeg så den fine din.blir bra når du får retta den igjen :)

goe biler, artige biler... hehe ja er vanskeli... går bra det, jo takk for det:) får tru det, saner og kjøre rekord:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider