Gå til innhold

Smedsrun's 1986 Opel Rekord 2.0i ohc(ute fra vinterdvale s.22)

Ranger emnet

smedsrun

Anbefalte innlegg

• Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Beklager "off-topic" men skal selv handle meg rekord snart, og der er en helt vanlig kjedelig 2.0s motor, og jeg har lyst og hive opp i en c20ne jeg har stående her, men det jeg lurer på er om motor passer rett ned i? :)

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

motor passer rett på motorfestene som sitt på rekord traversen med omega fester på motor, men du shimse opp med noen skiver på rundt skruen på festene på traversen så motor kommer litt høyere opp! åsså må du korte inn spakstellet på kassa ca 4,5cm, mellomaksling må du klippe å lime, forlenge rekord akslingen ca 14cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekorden går fremdeles med c20ne fra omega! hatt noe små problemer men det er nå fikset opp i. skal få tat den vesle rusta som er i sommer å prøve å få lakkert den. ellers har den fått helt nye sommerdekk å nye tromler bak!

lite bilde av den:)

attachment.php?attachmentid=75874&d=1275063121

Endret av smedsrun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Har endelig fått tak i meg en Mattig grill:) satte inn et lite opel emblem som jeg hadde på en hjulkapsel. passa akkurat:P ble litt penere, må lakkere grillen på nytt da. Bilen skal på eu.kontroll iløpe av mnden men dne går nok rett igjennom;)

DSC00036-2.jpg

DSC00035-1.jpg

DSC00037-1.jpg

DSC00039.jpg

DSC00040.jpg

blir omega bakfanger snart:) ohcen får seg nok kvassere kam snart også, å fiksa topp;)

Endret av smedsrun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ser du har et stabstag på støtdemper toppene.

tror ikke du skal demontere de noen gang;) er nok ikke lenge før den knekker i sammen der som den er rustet.

popnagler er ikke særlig gunstig å bruke tror jeg.

men tror ennå du får kjøpt sveisedel kanskje..?

kjipt når hjulet begyner å legge seg, og de vil de garantert gjøre snart. muligt derfor du har så feil klaring mellom skjermer og panser..?

ikke for å klage, men det der overlever neppe en vinter til desverre..

har sett så altfor mange rekord skrotet pga akkurat den rusta:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider