tin tin Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 God morgen. Det er cruise tur i dag ved østfoldhallen kl 18.00 oppe på taket. Østfold gatebilklubb har treffet. Det er vel på tide at flere enn meg møter opp med toyota avensis?? Synes toyota sidene er utrolig stille og kjedelige. Min mening. Bjørnar:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Er det bare meg som kjører toyota avensis på romerike???? Kunne tenkt meg å bli kjent med andre. Bjørnar 40224649 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg stiller mer enn gjerne på treff med min bil, men det er da ingen og hverken finne eller høre om før de er ferdige eller avlyste. infor mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 God morgen. det er ett stort treff på jessheim i morgen kl 19. grilling konkuranser m.m. japsetreff på rudskogen søndag. gå inn på forumet. mvh bjørnar 40 22 46 49 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 morgen. har ikke sjans å rekke det, da jeg bor 50 mil unna, og har en litt køddn jobbsituasjon av og til. men i hvilket forum finner jeg ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg