CrazyLoff Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Kjøpte meg ett par med slike sideskjørt for en god stund siden. Fikk de lakkert og skulle montere de, men det luftinntak greia bake blir jo liggende mot kanalene så skjørtet får en glippe på nesten 2 cm. Noe ide på hva jeg kan gjøre? Har prøvd og slipe bort litt av glassfibret på skjørtet, men må jo ha på racinggitter der også... Er vell ikke så bra og kutte i kanalene? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 du risikerer å ødelegge dem da, men alternativet er å kutte den på midten og kutte 1 cm av på hver side, for så å støpe dem samme og spakle, samt lakke opp igjen.. :) Bevarer iallefall endene slik at det ser bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 En lur ting er å tilpasse sånt før man lakkerer. Bare et tips :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 En lur ting er å tilpasse sånt før man lakkerer. Bare et tips :) Hehe.. Fikk tilpasset frontfangern og bakfangern men var så ivrig på og få det på så fikk lakkert alt før jeg tilpassa sideskjørta :P Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hehe skjønner. Har en tendens til å gjøre noe ala det samme på prosjektet mitt ;P Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg