*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Halloys! Da det var NULL svar på 900 tråden prøver jeg her. Har akkurat satt i 230ft 1994 mod motor i min 86 mod 760. Lednings nettet er bytta, Fikk en føler for mye som satt i 230et blokka, og noen som veit hvor de 2 vakum slangene som sitter ved gassern skal hen? elr hva de er til? Motorn starter, nesten.. Har fått fyr pån et par ganger , men så er den nesten helt dau, noen ganger ere sån at den akkurat går på tomgang andre ganger ikke... noen som har forslag til hva prob kan være? Har en mistanke om at den får for mye bensin men er ikke så goood til å skru motor. Tenninga er justert og er i ordnen. forslag motas ved stor takk! Mvh Stian. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Har akkurat satt i 230ft 1994 mod motor i min 86 mod 760. Lednings nettet er bytta, Fikk en føler for mye som satt i 230et blokka, og noen som veit hvor de 2 vakum slangene som sitter ved gassern skal hen? elr hva de er til? Gasseren på en ft? Hvis du mener de to slangene som sitter rett over gasspjeldhuset (eller hva faen det heter på norsk), så kan du godt plugge disse. Mener at ene er til egr-kontroll ventil og den andre er til den der bensindamp oppsamleren (canister) som du trolig ikke har. Motorn starter, nesten.. Har fått fyr pån et par ganger , men så er den nesten helt dau, noen ganger ere sån at den akkurat går på tomgang andre ganger ikke... noen som har forslag til hva prob kan være? Har en mistanke om at den får for mye bensin men er ikke så goood til å skru motor. Tenninga er justert og er i ordnen. forslag motas ved stor takk! Tenningen justeres automatisk på disse motorene, uten mulighet for manuell justering. Har du sjekket feilkoder? Eventuelt, prøv å dra av slangen til bremsekraftforsterkeren for å lage falskluft, og sjekk om motoren går bedre. Hvilken føler er det du har byttet ut? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Min var sånn da pumpa streika. Gikk på tomgang noen ganger å noen ganger var den helt dau. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hmm, mente de 2 over gasspsjeldhuset jah, skal prøve litt igjen i morra, men problemet er også det at jeg har fått liv i'n, gikk fint som faan, gjorde rein plugga, så gikk møkka bra igjen. men nå ern sånn litt lei.. plugga blir svarte, ikke kliss våte men litt våte, skal prøve det med den bremsekraftforsterkeren, biln får bensin, pumpa er i orden.. Den følern satt inni ET blokka, skal ikke ha no og si med den følern.. trur jeg. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Temperaturføler? Har vel ikke flere følere på ET blokka? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 var vist det... Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 skal prøve det med den bremsekraftforsterkeren, biln får bensin, pumpa er i orden.. Den følern satt inni ET blokka, skal ikke ha no og si med den følern.. trur jeg. Det var bare for å gi motoren en real mengde med falskluft for å problemsøke for fet blanding. Prøv også å bytte ut den der ET-sensoren til en som er LH-2.4 kompatibel, eller i det miste undersøk om de er kompatible. Nå husker jeg litt dårlig, men er det ikke bare bankesensoren som sitter i blokka? Og så sitter begge tempsensorene i toppen? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg