Gå til innhold

Strekke strøm kabel

Ranger emnet

cteigen

Anbefalte innlegg

altså, det skal en del til om du tetter med silikon på begge sider.. eller så kan du kjøre på med litt middel som er forebyggende for rust.. arcanol .. elns :)

tror ikke du skal være så redd for det inni motorrommet uansett.. det er en del varme og all fuktighet vil vel fordampe ganske fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, må spørre har du trukket signalkabel?

isåfall hvilken side er denne på?

VIKTIG at denne er på motsatt side av strøm..

hadde jeg vært deg.. hadde jeg trukket strømkabelen på passasjer siden, og signal på førersiden.

da bare går du i motor rommet setter opp en lyskaster og ser ann om det er noen hull/ gummiplugger som kan fjernes... dette fordi det kan hende det er lagt opp hvis du skal ha coupevarmer? hvis det ikke er noe slikt .. finner du et sted og borre, borrer igjennom torpedoveggen og finner hullet inni bilen..

ikke tenk så mye.. bare gjør det:p

tro meg... du får det aldri gjort om du skal være så skeptisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg borret et hull ved siden av panseråpnervaieren. Jeg fant ut etter et par timers leting at dette var den beste plassen. Start med en litt tynnere borr, 5mm, og borr ca 1 cm fra vaieren. Så øker du borr størrelsen avhengig av hvor tykk strømkabel du skal bruke. Bruk gjerne et langt skrujern når du er ferdig med borringen. Sett skruejernet i hullet og kjenn etter hvor det havner hen under dashbordet. Så er det bare å dytte ledningen igjennom. Bilder trenger du ikke. Det er bare å prøve. Tett godt med silikon etterpå.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider