LasseL Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hei! Har begynt og sikle litt på mere fart på kjerra etter og kjørt orginalt i nesten et år :P Planene er forsåvidt ikke så store da.. Rs2 Manifoil (inkjøpt) Rs2 turbo rs2 ic chip noen spørsmål da: Om jeg monterer manifoil og turbo først, deretter chiper den, trenger jeg og gjøre det en gang til etter ic inkjøp/montering ? trenger jeg rs2 ic ? burde jeg kjøpe inn rs2 dyser ? tips ? noen som har rs2 turbo til salgs for en rimelig penge ? XD -Lasse (litt grønn når det gjelder dette enda ;) ) PS: effekt annlegg er påsatt, så burde ikke være noe hindringer der :) Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Skal du gjøre det billig, hvorfor ikke noe sånt i stedet? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=21_101&products_id=43 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Er den bolt on ? med untakk av slangen fra filter til turbo..? hvor mye blir det for den hjem til meg med moms og frakt ? :) -Lasse Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 25% av den prisen du betaler for turboen+frakt må du ut med for moms her i norge ;) Spørs kor tund den turboen der e men må regne med 200dolar +- i frakt ;) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 25% av den prisen du betaler for turboen+frakt må du ut med for moms her i norge ;) Spørs kor tund den turboen der e men må regne med 200dolar +- i frakt ;) Sjeldent jeg betaler mye over 100-120 usd i frakt når jeg kjøper turbo fra USA/Canada Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Tips: står masse om det under Audi delen... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 takker for svar.. forsatt det andre jeg lurer på da :p noen ? har søkt masse om det, men fant ingenting om akuratt det her.. :) -Lasse Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audis2 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Heij:) har en Audi S2, men lure på kor mye tåle topp pakninga på dem? å ka kan æ gjøre førr å stille opp turbotrykke når det er en ekstern wastgate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg