Gå til innhold

Hvem er kulest?

Ranger emnet

stian_seim

Hvilken av disse bilene er kulest?  

53 stemmer

1. 1. Hvilken av disse bilene er kulest?

• Seat Toledo
      39
    • Toyota Avensis
      16

Anbefalte innlegg

Originally posted by stian_seim

Hvilken av disse bilene er kulest?

Toyota Avensis Stv. / Seat Toledo?

Seat Toledo:

344638-bilde2-seattoledo2.jpg

Toyota Avensis:

321236-bilde2-100_0016.jpg

Helt klart Seaten. Den nye Avensisen er så fæl at jeg ikke orker å se på den engang... Heldigvis finnes Mazda6, en bil som jeg kjører.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den nye Avensisen er en pen bil jeg. Toyota har klart å lage en mye penere bil med den nye Avensis.. Den minner meg om London Cab's! Den nye Avensis er hvertfall 10 ganger penere enn den eldre versjonen.

Ellers så har jeg kjørt denne Avensisen, og den virker ganske okei. 2.0L gikk ganske greit faktisk.. Eneste kjipe med den var at den uler når du ikke har på deg beltet. Og ulingen øker ettersom hvor stor fart du har. Greit nok. Du MÅ faktisk ha på deg beltet, og det er jo egentlig bra.. Men, det er irriterende.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Ærlig talt, bare fordi pappan din kjører Avensis så er den så innmari fet? Hvis man sammenlikner de to nevnte er Toledoen "penest", bla fordi den er lettere å style...

Det har ingenting med det å gjøre. Det var jeg som valgte at vi skulle kjøpe Avensis istede for Mazda 6, nettopp fordi bilen er fet!

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Helt klart Seaten. Den nye Avensisen er så fæl at jeg ikke orker å se på den engang... Heldigvis finnes Mazda6, en bil som jeg kjører.

Hehe! Vi har vært å prøvekjørt både Mazda 6 og Avensis, så var det faktisk jeg som valgte avensis. Interiøret i mazda 6, er rett og slett ikke noe annet en trist. Midtkonsollen er proppa med uforståelige og unødvendige knapper. Men har ikke noe i mot den eksteriørt, den er feldig fet og sporty, men den har ikke like macho front som avensisen, litt for pinglete :)

DISPONERER:

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by stian_seim

Hehe! Vi har vært å prøvekjørt både Mazda 6 og Avensis, så var det faktisk jeg som valgte avensis. Interiøret i mazda 6, er rett og slett ikke noe annet en trist. Midtkonsollen er proppa med uforståelige og unødvendige knapper. Men har ikke noe i mot den eksteriørt, den er feldig fet og sporty, men den har ikke like macho front som avensisen, litt for pinglete :)

Journalistene liker Mazda6 bedre. Det gjør jeg også. Jeg synes design har mye å si, derfor valgte jeg Mazda6 sammen med min far. Jeg skjønner ikke hvorfor du kaller interiøret trist, når den blir omtalt som spennende. Bilen kom også på andre plass i kårelsen av Årets bil i Europa 2003. Avensis interiøret er teit. Det er flere brytere som Toyota BRUKTE PÅ SINE BILER PÅ 80-TALLET (!!) Synes interiøret er kjedeligere enn på 6'eren. La oss si det sånn: Avensis ser små-stygg ut og gubbete, Mazdaen er pen, tøff og sporty :D Haha, fint, da er vi enige!

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Journalistene liker Mazda6 bedre. Det gjør jeg også. Jeg synes design har mye å si, derfor valgte jeg Mazda6 sammen med min far. Jeg skjønner ikke hvorfor du kaller interiøret trist, når den blir omtalt som spennende. Bilen kom også på andre plass i kårelsen av Årets bil i Europa 2003. Avensis interiøret er teit. Det er flere brytere som Toyota BRUKTE PÅ SINE BILER PÅ 80-TALLET (!!) Synes interiøret er kjedeligere enn på 6'eren. La oss si det sånn: Avensis ser små-stygg ut og gubbete, Mazdaen er pen, tøff og sporty :D Haha, fint, da er vi enige!

Jaja, JEG er ikke helt enig, men samme kan det være.

Jeg syns faktisk at det er ganske komplisert med knapper og dilldall i mazdaen, så du må liksom konsentrer deg for å huske hva du skulle trykke på. Også er setetrekket litt kjipt, hvis du ikke har skinn da seff. men ellers er jeg enig at det er en tøff bil, til en billigere penge. Du får en 2.0 mazda til samme pris som 1.8 avensis, så det er ikke noe dumt valg. Jeg stod lenge i tvil før jeg klarte å bestemme meg.

DISPONERER:

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider