Scampi Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 faan den st. likte jeg ass takk for nytt bakrunds bilde hehe. Hehe, takk skal du ha :D Alltid kos med slike tilbakemeldinger, spesielt når mye av lønna og ikke minst tid går til bilen. Men du har ikke akkurat noen shabby bil selv, jeg er imponert ;D Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hahaha, beste så langt :D Og jeg satt nettopp og surfet 4chan... :P Hender jo jeg er på jobb i Halden, mangler bilen min etter jobb vet jeg hvem jeg skal finne ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hah, hvor i Halden jobber du? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hehe, takk skal du ha :D Alltid kos med slike tilbakemeldinger, spesielt når mye av lønna og ikke minst tid går til bilen. Men du har ikke akkurat noen shabby bil selv, jeg er imponert ;D takker så mye :). sant som du sier mye av lønna går med. så er morro med posetive tilbake meldinger. tar vare på kviteringene det gjør jeg ikke morro og legge sammen alt til slutt. men det er vell det som kaldes lidenskap til bil. :worshipbm: Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hah, hvor i Halden jobber du? Jobber i Securitas, og det hender Nexans leier oss inn for å passe på båter :P Men heldigvis kryr det av kameraer der ;D takker så mye :). sant som du sier mye av lønna går med. så er morro med posetive tilbake meldinger. tar vare på kviteringene det gjør jeg ikke morro og legge sammen alt til slutt. men det er vell det som kaldes lidenskap til bil.:worshipbm: Ja, ikke sant. Forrige bilen var en 190E som pr. idag ikke starter som jeg heller ikke får solgt. Skal innrømme jeg ikke akkurat fikk mange feedbacks på den, men BMW'en får jeg både her i forumet og ute på gata...det er kos :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Senke snart? Ser deg på VÅler? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Senke snart? Ser deg på VÅler? Senk til våren, tenker jeg...må få råd først :P Og Våler utgår dessverre, skal jobbe og litt div., bla. foto på rally :P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Jasså... drev og råkjørte på E6 i går altså. Prøvde og blåse den bimmer`n din av veien med horna, men fungerte dårlig :cheers: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jasså... drev og råkjørte på E6 i går altså.Prøvde og blåse den bimmer`n din av veien med horna, men fungerte dårlig :cheers: Haha, gjorde jeg? Mot Oslo? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 rett etter bomringen i moss, retning moss Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jøss...kan ikke huske det gikk så fort da... Men kult :D Skal følge bedre med neste gang ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg