Gå til innhold

RS2 tester hva en Golf tåler

Ranger emnet


BE4YOU

Anbefalte innlegg

Og her er direktelinken ;)

 

http://www.be-4-you.com/movies/Golf%20roll.WMV

 

er jo så pes å måtte klikke 17 ganger (ca) og lete seg ihjel..... :)

 

Bra kvalitet også :D Phet video ;) Stå på RS2;)

 

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Og her er direktelinken ;)

 

http://www.be-4-you.com/movies/Golf%20roll.WMV

 

er jo så pes å måtte klikke 17 ganger (ca) og lete seg ihjel..... :)

 

Bra kvalitet også :D Phet video ;) Stå på RS2;)

 

Grunnen til at jeg vanligvis ikke lager i denne kvaliteten er at denne filmen er 36 sekunder lang og 6,5 mb stor. For en med ISDN eller modem vil da bruke lang tid å laste ned en film på eks. 5 min. For meg er det ikke problem jeg har jo bredbånd.. men de fleste har ikke det.

"IF YOU FEEL IN CONTROL. YOU'ER NOT GOING FAST ENOUGH"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker isdn sjøl nå, fordi adsl`en gikk te helvete...og jeg sier: Gi faen i oss birthday

 

Neida...jeg skakke si noe jeg, andre med isdn blir vel mindre glade tenker jeg. Men kvalitet er vel noe vi alle setter pris på!

 

Om 10 dager drøyt, så kan jeg uansett harddowne, så gjør hva enn du vil for min skyld! yodude

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BE4YOU

 

Grunnen til at jeg vanligvis ikke lager i denne kvaliteten er at denne filmen er 36 sekunder lang og 6,5 mb stor. For en med ISDN eller modem vil da bruke lang tid å laste ned en film på eks. 5 min. For meg er det ikke problem jeg har jo bredbånd.. men de fleste har ikke det.

 

Sånn med fare for å spore av topic... (ikke så mye og diskutere om i topic egentlig) så er mitt inntrykk at de som ikke har bredbånd sjelden laster ned filmer/store filer uansett (noen er det jo seff).

 

Greit nok å lage low-qual filmer også, men lag heller 2 versjoner: 1 god kvalitet og 1 for dem med modem o.l. Så slipper vi stakkars bredbåndere bli offer for "tregingene" :D med dårlige linjer ?

 

bare mine 2 øre ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Sånn med fare for å spore av topic... (ikke så mye og diskutere om i topic egentlig) så er mitt inntrykk at de som ikke har bredbånd sjelden laster ned filmer/store filer uansett (noen er det jo seff).

 

Greit nok å lage low-qual filmer også, men lag heller 2 versjoner: 1 god kvalitet og 1 for dem med modem o.l. Så slipper vi stakkars bredbåndere bli offer for "tregingene" :D med dårlige linjer ?

 

bare mine 2 øre ;)

 

Helt enig med cab piloten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekka satt bra ihvertfall..

mine dekk bare ble glatte og ga meg sladd osv de.... 6 runder fullgass på goodyear F1 er nok.. da er det ikke no gøy lengre(før de blir kalde igjen)...

fikk ihvertfall ikke lyst til og prøve grepvennlige dekk på golfen min :(

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var Konge, RS2 :D

Godt det gikk bra med deg da.

 

 

 

Detta burde vel være en liten tankevekker for gutta som kjører sånn på gata, med Golf I. :eek: - at sånn kan det være muligheter for kan skje :(

Må da tro at de nyere Golfene er bedre enn detta....:rolleyes:

 

Men for all del: stå på med sladdinga på banen. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår