Mykle Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Har et "Guillemot Race leader" Force Feedback ratt som jeg har greid å rote bort cd´en der driveren og konfigurasjonsverktøyet ligger. Har lastet ned driver fra guillemot sine sider men disse funker ikke i Windows XP. Så derfor: Er det noen som har samme rattet som kunne hjulpet meg med den "gamle" driveren? Kanskje verdt å nevne at det er seriell tilkobling fra rattet til pc´en. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Bruk de for Windows 2000. Det går. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Funker ikke... Har prøvd stort sett alt jeg finner av drivere men akk nei:( Har du samme rattet? I så tilfelle, kunne jeg fått en kopi av orginal driverne av deg? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Orginaldriverne til dette rattet virker ikke i windows xp desverre. Jeg har prøvd å få det til å virke en del ganger uten å lykkes. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Jeg snakker på generell basis. Så å si alt som har en Windows 2000 driver skal fungere på XP. Dette pga av at XP er bygd på Windows 2000. Men ingen regel uten unntak. Du bør sende en mail til support hos leverandøren. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg