Gå til innhold

Hvem av disse bilene er kulest?

Ranger emnet

stian_seim

Hvilken av disse bilene er kulest?  

53 stemmer

1. 1. Hvilken av disse bilene er kulest?

• Mazda 323
      23
    • Nissan Micra
      10
    • Toyota Carina
      21

Anbefalte innlegg

Det var den tristeste samlingen jeg har sett :op

Du må da klare å finne noen biler med "litt" mer sjel og sjarm enn de 3 der vel ? Til samme pris.

:confused:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når du først ska ha en to dørs bil....

hvorfor ikke gå standard og kjøpe en golf.

For det første ser de felste finere ut enn de vraka der.

Hvis du er heldig får du tak i et prakteksemplar med bra motor, siden det er så utrolig mange slike på markedet får du dem billig også.

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg absolutt må velge her, så må jeg ta bilen med rompe.. Toyotan, syns biler skal ha et bagasjelokk, eller evt være coupe/fastback.

Micran hadde jeg ikke turt å vise meg i, den er grusom, de andre to er like morsomme som et busskort, men det går.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina. Den har større plass i bagasjerommet til flere basser og den er sedan, altså du har plass til stor vinge bak. Ville seffers omlakkert den med bengalakk og rulle og skifta ut hele frontpartiet

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Tulling!! Hva er vitsen med å starte en poll som det her? Du har jo faen meg klart å plukke ut de styggeste bilene som er å oppdrive. Kanskje du skulle spurt om hvem av disse bilene som er styggest istedenfor!

Du er bare dum. La oss si at du eide en sånn carina, også hadde den ene bestevennen din Mazda 323, og den andre Nissan Micra, da hadde du også kanskje synes det vært litt kult å hørt hvem av bilen de utenforstående synes er kulest av de. Tenk deg litt om før du skriver noe neste gang.

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by stian_seim

Du er bare dum. La oss si at du eide en sånn carina, også hadde den ene bestevennen din Mazda 323, og den andre Nissan Micra, da hadde du også kanskje synes det vært litt kult å hørt hvem av bilen de utenforstående synes er kulest av de. Tenk deg litt om før du skriver noe neste gang.

Tviler på at han ville ha starta en så teit poll... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider