*Linn* Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i navi CD til bilen min? APS 50. Kjøpte bil uten cd, og kunne tenkt meg å kjøpt dette billigere enn den selges på Merchedes forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tror ikke du får "kjøpt" den billigere noe annet sted, da det er vel kun Mercedes som selger originalt utstyr.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 du finner dem helt sikker gratis på nettet ett sted :) Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Linn* Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 du finner dem helt sikker gratis på nettet ett sted :) Hmm.. Ja jeg prøver å finne en da.. Men det er jammen ikke lett. Får kanskje rive i 2000 kr for en cd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Hva med forrige eier? Hvis den koster 2000 ny ville jeg avkrevd dette fra selger! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Hmm.. Ja jeg prøver å finne en da.. Men det er jammen ikke lett. Får kanskje rive i 2000 kr for en cd :) e-Bay er "full" av slike, men for en MB-eier er ikke 2000 mye,og det originale er det beste, da kan du jo kreve litt hjelp også Ha en fin dag TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg