button Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hey, jeg har drevet litt med bil-fotografering en stund, men bl.a. siden jeg nå har begynnt å bruke photoshop mer aktivt ønsker jeg også å få litt tilbakemeldinger på hva som "slår ann og ikke" :) Starter med et par bilder fra Fototreffet 13. juni. Ikke all verden av tid som er brukt på de første bildene her, men er også redd for å overdrive redigeringen. Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Her er et jeg tok en natt av min bil: Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 good good:D har du en link til det stativet (og hode) som du har? :) *jeg er på jakt etter nytt* Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Viste seg å være et hendig stativ dette ja, var vell egentlig første gangen jeg fikk brukt det ordentlig nå :) Stativ: Manfrotto M055XPROB (tror Elkjøp har en bra pris på dette nå ;)) Hode: Manfrotto M804RC2 Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Fine bilder button, synd jeg ikke fikk vært med på dette treffet. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 takker for link;) skal jaggu vurdere dette;) :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruf Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Valget er lett drunkenPETE, Manfrotto sin 055-serie med stativer er knallbra. Har et eldre slikt selv, og det funker som en drøm etter år med mishandling. Løp & Kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Et par bilder til i fra foto treffet: Bjerkeracet: Først mr. Holm Jacob Matheson Og Henning Solberg som fikk luftet Expert-sjefen litt :) Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Kjempeflotte bilder. Har du noen gode tips til hvordan redigere himmelen, ser du har fått til dette veldig bra. Her er forresten et linselusbilde ;) Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Kjempeflotte bilder. Har du noen gode tips til hvordan redigere himmelen, ser du har fått til dette veldig bra. Her er forresten et linselusbilde ;) http://img293.imageshack.us/img293/7231/mg8070dx4.jpg Den linselusa der var da ikke noe særlig :uhhmmwhat?: Ellers er det artig å høre at du liker bildene, også det med himmelen. Saken er den at jeg nylig lærte meg å jobbe med adjustments-layers i photoshop (regner med at du har gjort den en stund?). Så de bildene du ser her er kun de bildene jeg har fresha opp himmelen på :well: Gjør det ikke værre enn å lage en curves-layer med hele himmelen, deretter en curves-layer som jeg kutter litt lengre ovenfor tre-toppene.. og evt et tredje lag.. Da får blir det en gradvis overgang fra himmelen rundt tre-toppene og vidre opp. Forsto du meg? og var det det du lurte på? :) Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg